phnx85 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Søsteren min har en G551 som hun har klart å ødelegge nettverkskontakten på. Kun klarte å knekke den pinnen som holder pluggen fast, slik at kabelen har lett for å ramle ut. Noen som vet om det er mulig å kjøpe bare ny kontakt? Jeg antar at den må i såfall loddes på, men det er ikke noe problem. Alt jeg trenger å vite er om det er mulig å kjøpe ny kontakt og hvor. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Du mener det mothakket som er i kontakten på selve pcen? Det kan vel la seg fikse, men spørs om det ikke blir fort dyrt. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er du sikker på at det ikke er mothaken på selve kabelen som er knukket av? Prøv en annen kabel å se om denne sitter som den skal . Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Ja det er mothaken i kontakten som står i pc'n som er knekt. Ser jo at noe er knekt av inni kontakten, så vet at det ikke er kabelen som er ødelagt. Nei det blir ikke så dyrt å fikse, for jeg gjør arbeidet selv. Alt jeg er på jakt etter er den kontakten. Tro om det vil være mulig å ta en RJ-45 kontakt fra et nettverkskort og lodde på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå