meastp Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei! Vet noen om en bra trommemaskin (ikke "looptrommemaskin")til å lage musikk med? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 novation drum station går ann, men det finnes bedre greier ... Roland TR808/TR909 f.eks. Evn. bare kjøp en sample-cd ... Prøv f.eks Battery (liker ikke det selv, men det funker da) ... Jeg lager forresten mine beats i Dream Station (softsynth) _________________ Med Vennlig Hilsen Frode Røhne - [[email protected]] Kromozon Studios - [http://www.kromozon.com] [ Denne Melding var redigert av: lavizh på 2002-09-01 16:23 ] Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Synes personlig at Battery er knall, men DR-008 er kanskje mer fleksibel (ikke prøvd). Lenke til kommentar
Verberate Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg er strålede fornøyd med Waldorf Attack. (Veil. pris 1'895,-) Masse fine lyder og massevis med muligheter til å skru egne. Men jeg tror du får mest for pengene ved å kjøpe Battery + Synthetic Drums/ Studio Drums. (Veil. pris 2'690,-) Hvis du vil ha hardware istedet, kan jeg nevne Novation D-Station, JoMox AiR Base 99 eller MPC serien fra Akai. Litt dyrt kanskje... Hehe... Ellers er Boss DR-670 kjent for å være bra. Dette er riktignok samples som trigges istedetenfor synthese, så du får ikke tweeket no' særlig. Veil. pris er 3'600,- Som sagt holder jeg en knapp på Battery. Men du bør uansett sjekke ut de forskjellige tingen selv sånn at du får noe som passer til dine behov. Happy hunting! :wink: [ Denne Melding var redigert av: Winnie Da Puhman på 2002-09-02 19:08 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå