B4stian Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Tenke på at man kunne hatt den i dag, men gadd ikke... Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Litt flaut, men jeg klarer ikke sove ..tenker kun på å spille PGR3 på 360'n min i morra... Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Prøver å ikke glede meg så alt for mye, så slipper jeg å bli skuffet om jeg ikke får en... Hvordan finansierer dere boxen egentlig? Lønn, oppsparte penger, kreditt, avbetaling, betalingsutsettelse eller lignende?? Tenker jo bare på at det er en gangske drøy inverstering... konsoll 2895 + spill 449 + spill 449 + trådløs kontroller 399 = 4192,- blir det på meg. For min egen del fikk jeg en ganske grei lønning, men kjenner det kommer til å svi litt likevel Noen som skal på elkjøp i Bodø?? Men nå til sengs.... tidlig opp imorgen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Litt flaut, men jeg klarer ikke sove ..tenker kun på å spille PGR3 på 360'n min i morra... 5239953[/snapback] jeg har hatt søvnproblemer i flere dager nå, ganske flaut ja. sov ikke i det hele tatt natt til tirsdag og de fleste andre nettene har jeg generelt sovet lite. inatt sov jeg faktisk best, men jeg våkna kl 3 da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Var våken når vekkerklokka ringte jeg, men nå drar jeg til Elkjøp! Ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Nå stikker vi i kø vi også. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Yess, ble ikke mye søvn på meg inatt som jeg regna med, men nå er jeg oppe og klar for å stikke bort til elkjøp, drar om noen få strakser regner jeg med. Gleder meg til å få kloa i en xbox 360 nå Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Skal bare drikke opp teen min, så er det opp på Carl Berner. Lurer på om det står mange n00bs så langt? Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ah, dårlig med søvn i natt. Om en halvtime er det ned til Spiderman! Vi må ha en tråd med bilder av oppsettet vårt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 tenker jeg stikker på elkjøp kl 930 jeg. er vel ikke vits å være der før.. btw det var om X360 på bbc world news nå nettopp... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Da drar jeg til Elkjøp! Lykke til folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå