Gå til innhold

Hva gjør du for å holde ut den siste tiden?(x360)

PeserN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går omtrent rundt meg selv her. Sover nesten ikke og sitter bare apatisk å ser på skjermen. Prøver å se noen tv serier og lese litt til eksamen, men hodet er et helt annet sted. Satser på tidlig kveld i dag, for jeg må jo svært tidlig opp i morra :p Ååå som jeg gleder meg :w00t:

Lenke til kommentar

Da var man hjemme fra skolen, og nå kommer tiden til å gå enda tregere, ender vel også med at jeg ikke får sovet noe godt inatt :p er slik altid når det er noe jeg gleder meg til.

Noen som foresten vet om elkjøp på lørenskog har en xbox 360 satt frem, slik at man kan teste konsollet?

Lenke til kommentar

Jeg var innom Spaceworld i dag og fikk BEKREFTET at MIN bestilte xbox 360 var i butikken :dribble: Av de forhåndsbestilte hadde alle unntatt én på lista fått box. Så jeg fikk sjekket at det ikke var meg.

Men... jeg har jo ikke en HD-ready TV å spille på enda. Blir vanskelig å unngå å kline til med ny TV til helga. Kanskje allerede i morgen. Vil helst ikke spille meg lei på de første spillene uten å oppleve dem i HD..

Uff, dette blir dyrt.

Lenke til kommentar
Sitter å erger meg over at jeg ennå ikke har fått pin-koden til kredittkortet mitt. Ikke sikkert jeg får kjøpt imorra likevel, hvis kortterminalen spør etter pin og ikke signatur. Jaja..

5237294[/snapback]

på dør du snakker om?

det er bare signatur og ikke pin

Lenke til kommentar
Du må nok ha pin ja, elkjøp tillater bare reserveløsningen om systemet er nede

5237330[/snapback]

Nå er vi off-topic, men men..

Altså dette er et kredittkort. Pin-kode skal da i utgangspunktet kun brukes ved uttak i minibank (til og med banken min har påpekt det). Men fikk vite av en kamerat av meg som har samme kortet at han i noen tilfeller måtte taste pin likevel.

Kan jo si at jeg ikke har pin (mange kredittkort som ikke har det). Må jo finnes en løsning på det? Husker da jeg jobbet på Esso, så kunne jeg velge om kunden skulle taste pin eller signere når personen bruktet kredittkort :dontgetit:

Uansett så skal jeg prøve bruke kortet. Skader ikke. Det er heller ikke verdens undergang om jeg ikke får tak i en Xbox360 imorra.

Lenke til kommentar

Jaja... Da blir det ikke 360 på meg imorgen. Fikk nettopp vite av en kamerat som jobbet der at Expert Ulsteinvik ikke får inn en eneste en imorgen. Kanskje i løpet av uken sa han. Han hadde fikset det slik at jeg fikk betalingsutsettelse i 10 dager. Får ikke lønn før den 10. så jeg kan heller ikke kjøpe den på Elkjøp:S Noen som vil låne en stakkars kar 3500,- kroner:)

Lenke til kommentar

Fikk akkurat vite av kameraten min at han ikke brukte pin likevel. Så da vokste håpet mitt enda et hakk.

Så nå erger jeg meg ikke så mye mer :)

I tillegg fikk jeg også vite det eksakt antall maskiner de har på Elkjøp i Fredrikstad og Sarpsborg. Hvor ble det forresten av tråden "Elkjøp og Xbox360"?

Endret av ridgea
Lenke til kommentar

Huff oh huff. I morra ser timeplanen slik ut:

8 - stå opp

9 - Eksamen i engelsk :no:

14 - FERDIG (senest)

14:15 - Henter spillene min kjære kjæreste har kjøpt for meg der hun går på skole

:)

15:00 - Henter Xboxen på postkontoret (hvis de har fått den)

15:30 - Etter å ha satt den opp med sorrounden jeg har på datan, SPILLE

Lurer på åssen i granskauen jeg skal klare å konsentrere meg på eksamen når jeg vet at det er Xbox så fort jeg er ferdig. På den andre siden, beste motivasjonen ever til å jobbe effektivt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...