Kannath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har ikke testa de demo greiene enda jeg. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg går omtrent rundt meg selv her. Sover nesten ikke og sitter bare apatisk å ser på skjermen. Prøver å se noen tv serier og lese litt til eksamen, men hodet er et helt annet sted. Satser på tidlig kveld i dag, for jeg må jo svært tidlig opp i morra Ååå som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Da var man hjemme fra skolen, og nå kommer tiden til å gå enda tregere, ender vel også med at jeg ikke får sovet noe godt inatt er slik altid når det er noe jeg gleder meg til. Noen som foresten vet om elkjøp på lørenskog har en xbox 360 satt frem, slik at man kan teste konsollet? Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg var innom Spaceworld i dag og fikk BEKREFTET at MIN bestilte xbox 360 var i butikken Av de forhåndsbestilte hadde alle unntatt én på lista fått box. Så jeg fikk sjekket at det ikke var meg. Men... jeg har jo ikke en HD-ready TV å spille på enda. Blir vanskelig å unngå å kline til med ny TV til helga. Kanskje allerede i morgen. Vil helst ikke spille meg lei på de første spillene uten å oppleve dem i HD.. Uff, dette blir dyrt. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Sitter å erger meg over at jeg ennå ikke har fått pin-koden til kredittkortet mitt. Ikke sikkert jeg får kjøpt imorra likevel, hvis kortterminalen spør etter pin og ikke signatur. Jaja.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Sitter å erger meg over at jeg ennå ikke har fått pin-koden til kredittkortet mitt. Ikke sikkert jeg får kjøpt imorra likevel, hvis kortterminalen spør etter pin og ikke signatur. Jaja.. 5237294[/snapback] på dør du snakker om? det er bare signatur og ikke pin Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Du må nok ha pin ja, elkjøp tillater bare reserveløsningen om systemet er nede Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Du må nok ha pin ja, elkjøp tillater bare reserveløsningen om systemet er nede 5237330[/snapback] Nå er vi off-topic, men men.. Altså dette er et kredittkort. Pin-kode skal da i utgangspunktet kun brukes ved uttak i minibank (til og med banken min har påpekt det). Men fikk vite av en kamerat av meg som har samme kortet at han i noen tilfeller måtte taste pin likevel. Kan jo si at jeg ikke har pin (mange kredittkort som ikke har det). Må jo finnes en løsning på det? Husker da jeg jobbet på Esso, så kunne jeg velge om kunden skulle taste pin eller signere når personen bruktet kredittkort Uansett så skal jeg prøve bruke kortet. Skader ikke. Det er heller ikke verdens undergang om jeg ikke får tak i en Xbox360 imorra. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har handla med Mastercard på Elkjøp. De drar kortet - du signerer på lappen. Aldri tastet noe pin med kredittkort noe sted - unntatt, som nevnt over, ved minibank uttak. Tror det ordner seg for deg. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jaja... Da blir det ikke 360 på meg imorgen. Fikk nettopp vite av en kamerat som jobbet der at Expert Ulsteinvik ikke får inn en eneste en imorgen. Kanskje i løpet av uken sa han. Han hadde fikset det slik at jeg fikk betalingsutsettelse i 10 dager. Får ikke lønn før den 10. så jeg kan heller ikke kjøpe den på Elkjøp:S Noen som vil låne en stakkars kar 3500,- kroner:) Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Selv har jeg sommerfugler i HD i magen. Klargjort rommet helt til 360'n nå. Komponentinngangene på HDTV en skriiker! Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 siden jeg er heldig om den kommer på Lørdag så er det bare bortkasta at jeg klargjorde rommet idag Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 jeg er litt urolig. på elkjøps nettsider står det at min butikk ikke har x360 på lager, men da jeg ringte elkjøp før i dag så sa han at de hadde fått. hva betyr dette? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 jeg er litt urolig. på elkjøps nettsider står det at min butikk ikke har x360 på lager, men da jeg ringte elkjøp før i dag så sa han at de hadde fått. hva betyr dette? 5238028[/snapback] det betyr at systemet ikke er opptatert.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Fikk akkurat vite av kameraten min at han ikke brukte pin likevel. Så da vokste håpet mitt enda et hakk. Så nå erger jeg meg ikke så mye mer I tillegg fikk jeg også vite det eksakt antall maskiner de har på Elkjøp i Fredrikstad og Sarpsborg. Hvor ble det forresten av tråden "Elkjøp og Xbox360"? Endret 1. desember 2005 av ridgea Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 det tråden ble stengt, vet ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 for dere som har forhåndsbestilt og de ikke har nok til å fylle deres ordre, hvorfor ikke bare prøve lykken på elkjøp da?`må da være dumt å betale 500kr mer for den samme tingen når dere sikkert har god sjans for å få tak i den på elkjøp om dere møter opp i rett tid. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hvor finner dere ut om de har 360 på lager på elkjøp? Jeg finner ikke noe på elkjøp sine sider jeg Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 I tillegg fikk jeg også vite det eksakt antall maskiner de har på Elkjøp i Fredrikstad og Sarpsborg. Hvor ble det forresten av tråden "Elkjøp og Xbox360"? Kunne ikke tenke deg å dele den informasjonen med oss andre også da? Dr.Peedee Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Huff oh huff. I morra ser timeplanen slik ut: 8 - stå opp 9 - Eksamen i engelsk 14 - FERDIG (senest) 14:15 - Henter spillene min kjære kjæreste har kjøpt for meg der hun går på skole 15:00 - Henter Xboxen på postkontoret (hvis de har fått den) 15:30 - Etter å ha satt den opp med sorrounden jeg har på datan, SPILLE Lurer på åssen i granskauen jeg skal klare å konsentrere meg på eksamen når jeg vet at det er Xbox så fort jeg er ferdig. På den andre siden, beste motivasjonen ever til å jobbe effektivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå