PeserN Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hva gjør dere mens dere venter? Jeg ligger omtrent i fo sterstilling og sikler:P hehe GLeeeeeeeeeder meg Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hahaha! Mye det samme - bare at jeg gjør det på kontoret! Har tatt fri 4 timer fra jobb imårra, så suser jeg til haugesund og HÅPER og BER om at Elkjøp har fått boxen der! Lenke til kommentar
xstian Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det kribler litt nå, ja... Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 hahaha! Mye det samme - bare at jeg gjør det på kontoret!Har tatt fri 4 timer fra jobb imårra, så suser jeg til haugesund og HÅPER og BER om at Elkjøp har fått boxen der! 5235317[/snapback] Jeg er faktisk på skolen, hehe.. Mente og huske fra en annen topic at du hadde forh. bestillt fra mpx jeg.. ? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Gutter og jenter, glem xbox 360, la oss gå baklengs inn i fremtiden: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...246&pos=7&tot=7 haha.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Teller hybelkaniner.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg spiller WOW så hjernemassen nesten tyter ut nesa på meg. Dama mi sa før ho reiste idag: Rolig rolig det er bare 1 dag igjen nå! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Sitter selv på skolen nå, og eneste jeg kan tenke på er at Xbox 360 kommer imorgen Greier ikke å finne på noe annet å gjøre og derfor går tiden jævlig sakte Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) jeg skulle egentlig ha begynt å lese til exphilexamen, men jeg klarer ikke. sitter bare å surfer rundt på nettet etter anmeldelser, forum ol. Edit: der ble elkjøptråden stengt. hva skal jeg gjøre nå fram til i morra? Endret 1. desember 2005 av atokle Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hahaha! Mye det samme - bare at jeg gjør det på kontoret!Har tatt fri 4 timer fra jobb imårra, så suser jeg til haugesund og HÅPER og BER om at Elkjøp har fått boxen der! 5235317[/snapback] Jeg er faktisk på skolen, hehe.. Mente og huske fra en annen topic at du hadde forh. bestillt fra mpx jeg.. ? 5235330[/snapback] Det stemmer... Men fikk ny ordrebekreftelse. 30.12... Yeah Right... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Tror jeg har bestemt meg for å vente med å kjøpe. Kanskje til den kommer med støtte for HDDVD/BueRayDVD (eller hva enn format som må bli standard) Pluss til jeg får mer penger da! Eneste er at ventetiden blir enda lengre! Og da må jeg jo virkelig finne på mye for å få tiden til å gå. I mellomtiden jobber jeg med skole og drar på skiturer i vinter! Endret 1. desember 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Tror jeg har bestemt meg for å vente med å kjøpe. Kanskje til den kommer med støtte for HDDVD/BueRayDVD (eller hva enn format som må bli standard) Pluss til jeg får mer penger da! Eneste er at ventetiden blir enda lengre! Og da må jeg jo virkelig finne på mye for å få tiden til å gå. I mellomtiden jobber jeg med skole og drar på skiturer i vinter! 5235571[/snapback] Tror det kan ta en ganske god stund for å si det sånn. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jaja, da får jeg ta på med vente-hatten og vente-sokkene mine.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Sitter her... Tiden går faktisk fort på dette forumet Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Tiden går fort. Nei, jeg legger en plan for hva jeg skal gjøre hvis forhåndsbestillingen min på spiderman gjøres om til Core. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 øver til regnskaps eksamen også skal jeg se en episode med prison break og threshold senere idag Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Offtopic; Prison Break Bare synd det ikke kommer ny episode før 6 mars 06 Evig bra serie! Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 jeg skal bare sove SKILKKELIG mye! da flyr tida! ender sikkert bare med at jeg forsover meg til hele greia! hehe Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Sov til halv 2 idag (studiedag), skulle ryddet rommet men da får jeg gjørra det nå istedenfor så går tiden. Jeg får ikke min før Lørdag da Min blir sendt idag :C Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) For de ekstreme... det er det satt ut stands i flere butikker... går jo ann å okkupere noen av dem å sitte og spille der et par dager Skal ikke ha den selv, venter på Revolution, så spenningen er ikke så stor for meg... men jeg gleder meg til noen av vennene mine får den Endret 1. desember 2005 av tuxerator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå