kilogram Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ny beta av Windows Live Mail Hotmails arvtager, Windows Live Mail, ble rullet ut i en ny lukket betaversjon i går. Nå støtter den andre nettlesere enn IE, og har innebygd stavekontroll. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Så langt ser jeg ingen grunn til å gå bort fra gmail, men jeg får vente og se. Jeg håper at tjenesten til M$ blir bra slik at andre tjenester blir forbedret for å ta opp konkurransen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er spent på å sjå korleis Ajax-teknologien vil bli tatt i bruk. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det interessante her, er om de har norsk stavekontroll, isåfall er de forran gmail på dét punktet. Ellers ser jeg ikke hvorfor jeg skulle velge dette framfor gmail. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Vis dette blir enda litt bedre er det en mulighet for at jeg bytter fra Gmail til Live/hotmail. Men det skal litt til. Da må jeg for det første få minst. 250mb plass. Kunne sende vedlegg på minst. 20mb Virtuelle mapper Mye bedre søkefunsjon Og ikke minst, den må være rask. Mye raskere en dagens hotmail. Men jeg likte ikke helt det nye designet. Se: http://spaces.msn.com/members/mailcall/Per...t&_c=photoalbum Endret 1. desember 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Takk og lov for at det skal støtte Firefox. Fikk inntrykk av at andre nettlesere enn IE ikke ville bli støttet, men det gjalt tydeligvis bare for beta 1. Jeg ser selv ingen grunn til å bytte bort fra hotmail. Er så mye styr å endre epostadress uten en god grunn (25MiB plass på Hotmail er 10 ganger så mye som jeg trenger, og junkmail filteret tar så godt som alt av søppelpost). Gleder meg til å få testet dette, men er disse nye sakene som f.eks. stavekontroll helt gratis? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Gmail har også stavekontroll, men den er kun for engelsk Endret 1. desember 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå