m-momr Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hei, bare et sprøstmål her. må man ha samma fermware for å spille sammen på samme spill?? og en ting til hvordan virker "game-share"? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hva i granskauen snakker du om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hvilken fw. har ikke noe å si når du skal spille mot noen andre, den game-sharing funksjonen er jeg ikke helt sikker på da jeg ikke har prøvd den, men noen spill har det og det er sånn at de som ikke har spille skal kunne spille f.eks en bane eller to mot deg som har spillet. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Hva i granskauen snakker du om? 5237496[/snapback] Fw verson, om jeg har 1.5 og en annen har 2.6 og vi spiller samme spill. fordi det funker ikke kjønner du, på både untold legend, og need for speed, kan ikke jeg spille sammen med en annen som har 2.5 og jeg har 1.5, vi finner ikke hverandre Hvilken fw. har ikke noe å si når du skal spille mot noen andre, den game-sharing funksjonen er jeg ikke helt sikker på da jeg ikke har prøvd den, men noen spill har det og det er sånn at de som ikke har spille skal kunne spille f.eks en bane eller to mot deg som har spillet. 5237656[/snapback] ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå