Tha sims Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei Jeg går på skole, der vi har mange pcer. Jeg lurte på om det finnes et program som gjør det mulig og styre pc-en min hjemme, via pcene på skola? Jeg mener jeg har sett et slikt prog. før, men jeg husker ikke hvor. Finnes det et annet program en Winvnc? MVH Kjetil Lenke til kommentar
dib Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 HeiJeg går på skole, der vi har mange pcer. Jeg lurte på om det finnes et program som gjør det mulig og styre pc-en min hjemme, via pcene på skola? Jeg mener jeg har sett et slikt prog. før, men jeg husker ikke hvor. Finnes det et annet program en Winvnc? MVH Kjetil 5235171[/snapback] - netsupport - putty finnes mange muligheter kommer anpå hvilket OS du kjører.. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 HeiJeg går på skole, der vi har mange pcer. Jeg lurte på om det finnes et program som gjør det mulig og styre pc-en min hjemme, via pcene på skola? Jeg mener jeg har sett et slikt prog. før, men jeg husker ikke hvor. Finnes det et annet program en Winvnc? MVH Kjetil 5235171[/snapback] Du kan bruke remote desktop. Om det er windows du bruker Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Evt Real VNC.. Bruker det til å fjernstyre en maskin i en annen by, via internett! Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 HeiJeg går på skole, der vi har mange pcer. Jeg lurte på om det finnes et program som gjør det mulig og styre pc-en min hjemme, via pcene på skola? Jeg mener jeg har sett et slikt prog. før, men jeg husker ikke hvor. Finnes det et annet program en Winvnc? MVH Kjetil 5235171[/snapback] Du kan bruke remote desktop. Om det er windows du bruker 5235272[/snapback] Hvis ikke det er noe porter som er stengt på skolen din, som eventuelt kan stoppe for det... Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg anbefaler TightVNC. Lenke til kommentar
31137 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg bruker www.logmein.com fra militæret. Det fungerer greit il mitt bruk, men er ganske tregt! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 må bare komme med et spm. her.. Hva egentlig vitsen med det? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det kan være veldig greit. La oss nå si at du har glemt stilen på PC'n hjemme, elelr at printeren din er tom for blekk. HVa gjør man? Jo, man skriver ut fr askolen. LOGMEIN.com skal virke greit dersom du har nok rettigheter på datamaskinen. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hvis du kjører xp pro på pcen hjemme kan du bare bruke eksternt skrivebord om du åpner nævendige porter i brannmuren, hvis portene på skolen er blokket kan du prøve å endre til en annen, feks 53, 110 25.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Finnes ikke noe mer brukervennlig eller genialt som logmein.com Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Som sagt, LOGMEIN virker som regel dårlig på skolepcer som tynne klienter, osv. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Vel vel, jeg har andre efaringer Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 iSÅFALL: Kan du dele dine erfaringer med meg? Jeg har stressa lenge med å få til å styre PC'n hjemme fra tynne klienter. På vanlige stasjonære som står på skolen går det greit, men ikkje ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå