DarkZhade Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Sitter på skolen med azureus og ingen porter er jo åpne.. så får nat-problem på alt.. har dere noen forslag til porter jeg kan prøve som burde funke? 6881 osv funker liksom ikke :-\ <3 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Skolen din har blokkert alle disse portene etter all sannsynlighet. Du kan unngå dette ved å koble til en proxy server og sette opp Azureus til å kjøre gjennom denne. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Skolen din har blokkert alle disse portene etter all sannsynlighet.Du kan unngå dette ved å koble til en proxy server og sette opp Azureus til å kjøre gjennom denne. 5235532[/snapback] vil ikke dette føre til at all trafikk går gjennom denne da...? eller tar jeg helt feil Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 vil ikke dette føre til at all trafikk går gjennom denne da...? eller tar jeg helt feil 5236148[/snapback] Du tar litt feil. Du kan sette opp hvert enkelt program til å kjøre gjennom proxy. Men bruk av proxy vil nok føre til litt tregere hastigheter. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 De har blokkert for "ukjente" programmer antageligvis. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) De har sikkert bare latt porten 80 + noen andre nødvendige porter være åpne. Selv bruker jeg Your Freedom, men i gratisversjonen av denne får du bare 64kbps, noe som er ubrukelig til annet enn å surfe, chatte, etc. Du oppgradere kontoen din og få høyere hastigheter, men det er ikke før i en den dyrestepakken du kan forwarde porter, noe som er nødvendig i ditt tilfelle. EDIT: Er det mulig å bruke maskinen hjemme som proxy server? Har prøvd noen server-programmer, men da kan jeg bare bruke min interne IP ( 192.168.0.xxx ) Endret 1. desember 2005 av Bruun Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 De har sikkert bare latt porten 80 + noen andre nødvendige porter være åpne. 5237796[/snapback] Med god grunn. Skole er skole Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Jo, men er greit å kunne bruke f.eks MSN Messenger. Mange som liker å bruke det til filoverføring (og kjedelige historietimer ). På skolen min har alle egne laptopper, og der har jeg fått veldig god bruk for Your Freedom, som låser opp blokkerte sider som gamer.no. Endret 1. desember 2005 av Bruun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå