SnittLeif Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det irriterer meg litt at Samsung x640 finner det for godt å ta telefonen bare jeg åpner lokket.. Telefonen jeg snakker om er, om ikke alle vet det, denne: Jeg har en tendens til å ville vite hvem det er som ringer, sånn at jeg kan vite hva personen vil på forhånd og dermed forkorte samtaletiden.. Noen som vet om det er en mulighet for å stille inn slik at telefonen ikke svarer på innkommende telefonsamtaler bare jeg bretter'n ut? På forhånd takk - SnittLeif Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg _tror_ det er slik at du kan trykke en knapp mens du åpner den sånn at den ikke automatisk tar telefonen. Det kan godt være jeg tar feil, bare noe jeg synes å huske. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Mener å ha lest at det skal gå ann å slå av den funksjonen på X640. Har du sjekket alle innstillingene og bruksanvisning? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Har du sjekket alle innstillingene og bruksanvisning? 5238723[/snapback] Ja, Nei. Har sjekket alle innstillinger. Det var ingenting som virket logisk.. Bruksanvisning har jeg ikke vært smart nok til å sjekke, men jeg skal ta det nå Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Har sjekka bruksanvisningen og kom heller intet lenger.. Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
~Stine~ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Det står i brukerhåndboken! Jeg fant ut hvordan jeg skulle gjøre det der hvertfall. Har ikke mobilen her, men om du ikke har funnet det ut ennå kan jeg gi deg beskjed i morgen da jeg får min x640 tilbake fra rep. da! ~Stine~ PS: OI! Så ikke at det var så lenge siden dette var oppe! Du har sikkert funnet ut av det til nå Endret 26. februar 2006 av ~Stine~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå