Gå til innhold

Dvd-opptaker fra utenlandsk webshop

Anbefalte innlegg

Heisann

Er det noen der ute i det langstrakte landet vårt, som vet av en butikk som selger dvd-opptakere og sender til Norge?

Er spesielt på utkikk etter: Panasonic DMR-ES20S, da denne har en hyggelig pris og kom godt ut i testen til forbrukerportalen, men den er ikke i salg i norge virker det som.

Nå er var det riktignok Panasonic DMR-ES10S, som ble testet, men denne hadde ikke DV-input for kamera, men det er har 20S. Ellers er de helt like. I tillegg var jo prisen yderst hyggelig.

Takker for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har funnet en butikk nå som kunne sende til Norge, men var jo avsindig mye taxes/duties og enrom frakt, det kostet jo mer en selve spilleren.

Virker som det er mange restriksjoner ute å går når det gjelder elektronik ala dvd-spillere, så jeg må vel bite i det sure eplet.

Lenke til kommentar
Har funnet en butikk nå som kunne sende til Norge, men var jo avsindig mye taxes/duties og enrom frakt, det kostet jo mer en selve spilleren.

Virker som det er mange restriksjoner ute å går når det gjelder elektronik ala dvd-spillere, så jeg må vel bite i det sure eplet.

5237116[/snapback]

Der er ikke toll som sådan på dvdspillere såvidt jeg vet, men du må betale moms (25%) på alt over 200 kr med unntak av bøker. Det jeg har gjort nogen gange er å ta med en innkjøpsliste på ferie i USA og Danmark og få kjøpt alt jeg har lyst på. Du sparer hurtigt selve flybilletten. Der er vist en grense på 6000 kr på hva du innfører av den veien, men risikoen for å bli stoppet opplever jeg som svært liten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...