Templar Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Noen med erfaring med retur? Hilsen, Simon [ Denne Melding var redigert av: Templar på 2002-09-01 23:17 ] Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 husk at du kan stille responsen med den medfølgende softwaren Lenke til kommentar
Templar Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Respons fra man beveger musen til når pekeren beveger seg?.. Det er notbart LAG hvis musen har vert litt i hvile. Har ikke funnet noet om dette i software. Hilsen, Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 sikker på at dette ikke er et driver problem..... det høres ikke ut som om det er hardware problem. prøv de nye driverne først: http://www.microsoft.com/hardware/mouse/download.asp Lenke til kommentar
Templar Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Heisann.. takk for responsene.. Har prøvd de nyeste driverene.. Sikker er dette noet som fleste kan leve med, laggen og ikke så noyaktiv peker. Jeg kan f.e. bevege musen over hele matten uten at pekeren rører seg hvis jeg gjør det i mm per gang. Men i grafik, spill og dersom man skal justere noet som krever micro bevegelse da flopper musen full stending. A4 billige musen er mer noyaktiv en denne 600kr flaggskip fra MS.. Kan nesten ikke tro det men slik er det :sad: Har bestill return nu.. Håper at dem gir ikke problmere hos Komplett. Logitech ser ut til at ha bedre kvalitet på tekniske delen i musene sine men Ergonomien hos MS er 99%. Skal kjøpe Logitech for konen nu. Hilsen, Lenke til kommentar
que Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Må huske på at bateri sparingen til MS sin mus gjør at den skrur seg ganske fort av... da skrur den seg på igjen først når man holder godt i musa igjen. Har oppdaget at man må være nær musa med selve håndflaten for å skru den fort på igjen. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 15:32, Templar skrev:Heisann..Har en ny MS Intelli Mouse Explorer Wireless, 600kr mus og den SUGER! Liten refresh, ikke rart at dem sier at batteriet duger i måneder og den er unoyaktiv, jeg kan bevege den i teori over hele musematten hvis jeg gjøre den sagt nok. Responsen er SLAPPERE en min høygamle Logitech Mouseman Wireless som jeg bruker ikke lenger. Utrolig skuffet over denne mus og den er ikke vert 600kr i det hele tatt. Min kone skulle bruke den fordi hennes 149kr A4 optical mus har litt rar venstre knapp. Nu bruker hun sin A4 igjen LOL siden MS musen er så slapp.Jeg skal sende den til bake i morgen (mandag) til Komplett og har lyst til at høre hvad jeg kan forvente fra dem.Hilsen, Er vel bare du og kona de som suger til og bruke data ... kammeratene mine sine funker gull!! jeg skla ha en slik! Lenke til kommentar
Templar Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 funkerer som gull til at lese epost.. inge tvil.. En må SUGE i spill hvis man bruke denne mus. Ellers.. hvad erfaringer med retur!!?? Hilsen, Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Retur?Komplett?? stakkars deg!!! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Wireless ja... der har vi nok grunnen. Jeg har enda til gode å teste en trådløs mus som har akseptabel ytelse i spill. Burde da være mulig å bytte den, i f.eks en MS Intellimouse Explorer 3.0 Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 23:18, Templar skrev:funkerer som gull til at lese epost.. inge tvil..En må SUGE i spill hvis man bruke denne mus.Ellers.. hvad erfaringer med retur!!??Hilsen, Komplett er flinke på retur (hvertfall som jeg har erfart). Hadde en retur sak inne i fellerferien og det tok 10-12 dager fra jeg sendte den til jeg fikk igjen delen. Quote: Retur?Komplett?? stakkars deg!!! Kanskje være litt mer saklig/konkret?? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Retur på komplett.no er toppers. Sendte er GF4 kort til dem på en Tirsdag, og på Lørdagen hentet jeg er nytt kort på posten! (og jeg bor i Stavanger) Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Returen til komplett er utrolig bra, men hvis du ringer først å snakker med dem så sender du den inn da går det fort. Jeg ble faktisk ringt opp av komplett, da sa han hva som var problemet å hva han hadde fikset. Enkelt å greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå