ahdrage Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 For å si det mildt så sliter jeg... Noen som har noen tips til å få stå karakter? Utenom å regne gjennom hele boken, for det har jeg rett å slett ikke nok tid til. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Sett deg ned, og les, LES eksemplene til du forstår dem, og så kan du evnt. gjøre noen oppgaver på egenhånd om du føler du er usikker på noen ting.. så står du ihvertfall Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Finn en som kan stoffet veldig bra til å forklare ting til deg. Jeg gjorde det med min bror en uke før hans eksamen (på universitetet), og han klarte seg med glans! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Du skulle nok spilt mindre wow:P, neida.....finn andre bøker eller personer som kan forklarere deg eksempler bedre om du ikke forstår den boka du har så godt. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Du skulle nok spilt mindre wow:P, neida.....finn andre bøker eller personer som kan forklarere deg eksempler bedre om du ikke forstår den boka du har så godt. 5235857[/snapback] hehe, stemmer nok. Hadde jeg brukt de 50 dagane ingame til matte hadde det vert en enkel 6'er Takker for svar Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hva må man ha for å stå egentlig? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 For å stå i et fag må man han minst en 2er. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg tror det lurt å finne en som kan det godt, enda bedre er å finne en gruppe som skal ta faget og jobbe sammen. Om du skulle være den dårligste i faget av dem vil du sannsynligvis være den som kan tjene mest på det. Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Finn en som kan stoffet veldig bra til å forklare ting til deg. Jeg gjorde det med min bror en uke før hans eksamen (på universitetet), og han klarte seg med glans! 5235845[/snapback] Hei, vil du hjelpe meg med matten min? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Klart, men ikke hvis du mener at det i signaturen din er riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå