Gå til innhold

Helloween konserten idag

Zyrex_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt billett siden i sommer, også må jeg faen meg jobbe nattskift på jobb istedet. KAn ikke være skulkesjuk heller, for jeg har fortalt alle som ville høre på at jeg skulle vært på den konserten. Litt mistenkelig å bli syk da plutselig.

Lenke til kommentar

Kjett. Venta lenge på denne konserten, var ikke gammel nok forige gang de var her(var det 2003?). Var litt usikker på om jeg skulle dra siden han som skulle være med måtte trekke seg på grunn av noe skole tull men etter å hørt på helloween i hele kveld så klarer jeg nesten ikke vente til i morgen:)

Edit:

La til tiligere track list fra denne turnen. Ser ut til at denne de fleste sangene går igjen på de fleste konsertene. Ser bra ut

1-HALLOWEEN

2-KEEPER OF THE SEVEN KEYS

3-OCASION AVENUE

4-THE KING FOR 1000 YEARS

5-INVISIBLE MAN

--------- PAUSE-----------

6-I WANT OUT

7-DR. STEIN

8-POWER

9-FUTURE WORLD

10-EAGLE FLY FREE

11-SILENT RAIN

12-A TALE THAT WASN'T RIGHT

---------BIS-----------

13-JUDAS

14-STARLIGHT

15-HOW MANY TEARS

Endret av Zyrex_
Lenke til kommentar

skulle gjerne vert på den konserten, men når man bor andre siden av landet er det ikke alltid like lett å ta turen til rockefeller.. men jeg overlever nok, sovner neppe i krampegråt fordi jeg glipp av den konserten :)

Endret av PoL-E
Lenke til kommentar

Ingen som var der?

Har vært Helloween fan siden tidlig 90-tall. Var heldig å fikk autografene deres (Minus en "syk" Deris) i 95 da de var på turne med Bruce Dickinson. Men var for ung for konsert den gangen.

Forrige gang hadde jeg billett, men så ble konserten utsatt til 2 desember. Da var det fult kaos på jobb, samt at jeg slet med en feber på 40+, så jeg måtte droppe den og bli frisk i stedet (jobbet da kun 200m fra Rockefeller)

Men denne gangen ble det endelig konsert. Selv om forventningene var på ett meget lavt nivå. Ble meget skuffet over de siste to albumene. "Legacy" har kun 1,5 bra sang).

Men konserten var faktisk meget bra, selv brodern som var med med enda lavere forventinger (han missliker tysker metal ganske mye) slapp kommentaren etter konserten at han måtte bli med neste gang de kommer.

Selv låtene fra "Legacy" var bedre live enn på plate. Men det var gledelig at de spilte så mange av de gamle låtene. Det eneste de kunne ha droppet var gitar soloen til Sascha. Den var ikke helt bra. De kunne i hvertfall ha gått rett i fra den til "Future World" og ikke til "Power".

Selv Deris som på live plata "High Live" var helt råtten, var meget bra denne kvelden. Det så ut til at han og Markus stor koste seg på scenen.

Tracklisten var noe i nærheten av dette:

-King for a 1000 Years

-Eagle Fly Free

-En fra "Legacy) (Silent Rain?)

-Keepers of the Seven Keys

-A Tale That Wasn't Right

-Mr. Torture

-If I Could Fly

-Tromme solo

-Ocasion Avenue

-Gitar Solo

-Power

-Future World

-The Invisible Man

-Mrs. God

-I Want Out

-Dr. Steen

Tror det var riktig. Sto rett bak lys mannen, og kunne se det meste av tracklisten. Det var godt å se godbitene som var i vente

Dessverre ingen "How Many Tears" som er min favoritt Helloween sang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...