nahojdat Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Har en Samsung TS-H552U dvd-brenner, den har fungert fint i noen mnd nå, til idag. Når jeg skal brenne en dvd-r plate så stopper det opp på "lead in" med skikkelig stygge lyder.. Er dette typisk tegn på ødelagt dvd-brenner? Den har oppgradert firmware og har ikke hatt noen slags problemer før idag. Edit: Har nå også testet med cd-r og det fungerer, så det er kun dvd-r den stopper opp på. Det kan ikke være problem med merket på plater da jeg har brukt samme merke hele tiden (samsung pleomax dvd-r).. EDIT2: LØST: Her var det nok snakk om dårlig media, tok test på stasjonen med en av platene, fikk denne feilmld: SESSION FIXATION ERROR WRITING LEAD-IN Som ifølge Cdspeed2000 er media feil, ikke brenner, testet neste spindel og da var alt i orden, gruer meg til bunnen.. Så 10stk plater av 50stk er ødelagte i en spindel er ikke bra, disse platene er det snakk om: "Samsung Pleomax DVD-R Media 4.7GB 8X IJP (Printable) Cake 50 Pack" merket DXG47852CK Endret 1. desember 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå