[BadAss]Ravenous Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 heisann. jeg har et stort problem med tastaturet mitt. jeg måtte ut og handle nytt etter et heller vått møte med noe drikke. problem: i bios så funker tastaturet, når jeg kommer til win innlogging, så funker det ikke, det lyser og alt er bare velstand, men ingen reaksjon. det jeg må gjøre for og få det til og funke er at jeg må plugge i det gamle tastaturet og boote helt frem til innlogging. logge inn (fjerna pass så jeg hadde mulighet til og komme inn i det heletatt) og SÅ kan jeg plugge ut det gamle for og så plugge inn det nye og så funker det. om jeg ikke plugger inn det gamle under booting så funker ikke det nye når jeg har logga inn i win heller, så jeg må plugge i det gamle.. har lagt inn og fjerna driveren som fulgte med en del ganger, men det nytter ikke uansett. specs: Microsoft Digital Media Pro Keyboard winxp sp2 håper noen kan hjelpe meg med dette. Mvh Ravenous Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Hei. Er det trådløst ? Er det PS/2 tilkobling, eller USB ? Og det gamle : Trådløst ? PS/2 tilkobling, eller USB ? Mvh, Beej80 Endret 1. desember 2005 av Beej80 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Om du bruker USB-port, så prøv en annen USB-port. Endret 1. desember 2005 av efikkan Lenke til kommentar
[BadAss]Ravenous Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 det nye er usb, men jeg må bruke omformer til ps/2 for det funker rett og slett ikke i noen av usbportene, det gamle er ps2 (steingammalt tastatur) nåe jeg plugger det i usbporten så står det noe om at win ikke vet hva det er og nekter og godta det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå