Gå til innhold

DVD Duplicator

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til og lage min egen DVD Duplicator med 7 brennere, har lest en del om dette på engelske nettsteder, men jeg finner ikke noe om dette på norske netsteder og finner ikke engang noen sted jeg kan kjøpe de nødvendige delene (finner ferdiglagede) Er, det noen som vet om noen sted i norge de selger "DVD Duplicator Controller".

Setter stor pris på all hjepl angående dette temaet.

Fortel gjerne om allt dere vet om dette selv om det ikke er så relevant i forhold til det jeg spør om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg kan nok ikke så mye om dette men har sett litt på Duplikatorene til Primera bravo som blant annet selges her. Selv ble det til at jeg kjøpte meg en kabinett som har plass til 5 - 9 brennere og så bruke et helt vanlig pc-oppsett. dvs. Harddisken kjøres via SATA , 4 brennere får du da via IDE i hovedkortet og resten av brennerne kan du kjøre i raid eller SATA (tror plextor har noen satabrennere) Så bruker du NERO til brenning for de støtter opp til 12 brennere mener jeg...............hos meg funker dette greit med 5 brennere og du vil klare å lage dette til e 5 - 6ooo,-

bmp

Lenke til kommentar
erhm.. tror denne tråden bryter "3 ord's regelen" ?

5235492[/snapback]

Hvis noen f.eks. vil lage kopier av en hjemmevideo for å ta med på slektsstevne og dele ut til alle så må de få lov til det!

All kopiering er ikke piratkopiering!

5235590[/snapback]

hææh?.. ville bare onformere han slik at han kan endre den før tråden blir stengt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...