Supernaut_ Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Dead Kennedys - Too Drunk To Fuck. 5281330[/snapback] Kjenner meg igjen der, det suger haha. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Tja, ikke det jeg hører mest på men Bob Dylans - Gates of Eden har gitt meg en følelse av tilhørighet hver gang jeg har hørt den de siste 20 åra. Liker teksten og i overført betydning så kjenner jeg meg som en småslitt trubadur. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Eminem - Just Don't Give A Fuck Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 F.eks. Lordi-sangen og Coheed and Cambria-sangen som har blitt nevnt er jo skamkule, men jeg kan dessverre ikke si at de kler meg så godt. For å være ærlig finner jeg ingen sang som kler meg spesielt godt, fordi jeg har en metal-sjel (men med en liten blues-avkrok), mens jeg slettes ikke oppfører meg/ser ut som en metal-fan. Savner dog noen sanger som burde ha blitt nevnt her: Freak Kitchen - Mr. Kaschei and the 13 prostitutes Freak Kitchen - Speak when spoken to Freak Kitchen - Jerk osv Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 kan jo egentlig si at mange sanger passer perfekt for meg. jeg selv føler at en sang kan passe best for meg spørs hvilket humør eller hvordan jeg føler meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå