Marillion Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvilken sang(er) kler deg selv best mener du, og hvorfor? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Cannibal Corpse - I cum blood Grunn: Fordi jeg liker å ha sex med døde kvinner Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 BeeGees med Stayin Alive her. Fordi jeg rocker gata når jeg går Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 den første var jo seff en kødd... Backstreet Girls - Boogie my life away fordi jeg føler jeg fester og gjør mer "gøye ting" enn pliktene mine: skolearbeide, vasking og lignende..passer bra til meg ivertfall Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Toto - Mr Friendly Fordi det er en kul låt, og jeg er grei, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Iron Maiden - Dream of Mirrors fordi det har skjedd flere ganger at jeg drømmer noe og går lenge rundt og lurer på om jeg har drømt dette, eller faktisk opplevd det Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Cannibal Corpse - Necrophedofile, og jeg kødder ikke.. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Oh yes, når jeg tar på meg den gamle skinnjakka og blir 10 år yngre....: Thin Lizzy - The Rocker I am your main man if you're looking for trouble I'll take no lip 'cause no ones tougher than me If I kicked your face you'd soon be seeing double Hey little girl, keep your hands off me 'cause I'm a rocker I said "hey baby, meet me I'm a tough guy" Got my cycle outside, you wanna try? She just looked at me and rolled them big eyes and said "ooh I'd do anything for you 'cause you're a rocker" T'Weed Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Lordi - Devil is a loser because the devil is a loser and he's my bitch.. bare så det er sagt. ^^ Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Lynard Skynard - Freebird. Etter jeg fikk lappen, så passer den der ganske så fint. "Wont you flyyyyyyyyyyyy freeeeeeebiiiiiiiiiiiird" *Gitarsolo* <3 Endret 2. desember 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Cannibal Corpse - Necrophedofile, og jeg kødder ikke.. 5239277[/snapback] vil gjerne høre grunnen til dette? Min må vere "Deftones - Dai The Flu" Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Nja... nei, jeg køddet egentlig ja.. vanskelig og bestemme en slik sang, men blir en dyster sang*trying to be a gother!* Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ornette Coleman - Beauty is a Rare Thing. Kanskje jeg er manisk depressiv, men... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Meshuggah - Catch 33. Denne passer meg best. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Huey Lewis and the News - Hip to be Square Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Turboneger- I got erection Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Omg, I got erection Ehm, min er definitivt, det er ikke kødd en gang! Right Said Fred - I'm Too Sexy Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 The F-Ups - Lazy Generation Fordi jeg er lat Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Right Said Fred - I'm Too Sexy 5242279[/snapback] fanken at jeg ikke kom på den først Lenke til kommentar
levolac Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Trang Fødsel - Fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå