Gå til innhold

Hva koster kinoene rundt i landet?

Gromle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lødingen kino. En liten plass i nordland med 2000 innbyggere.

Premiere: 60.

Vanlig: 50.

5234770[/snapback]

OT:Har kjørt forbi der mang en gang på ferie. Bodde i Alsvåg før. Bor på Hamar nå... ;)

80-90kr her på Hamar i allefall!

Mvh. Marius E

Lenke til kommentar
Var på kino i dag og så Harry Potter. Og de frekke folka i kassen skulle ha 90kr for billetten!! Det er jo ran! Så jeg begynte å lure litt, hva koster billettene rundt i landet egentlig?

Dette var i Tromsø, og er det en pris de kommer til å legge seg på, så vet jeg en som ikke kommer til å på kino ofte nei....

5234610[/snapback]

Reagerte også på den prisen da jeg så Harry Potter. Greit nok at kinoen er fantastisk, men 90kr er litt dyrt. 80kr går greit, men den lille tier'n opp til 90kr er sur og betale. Kostet det ikke 75kr for billetter på kinoen før?

Lenke til kommentar
Betalte 80 kroner for å sjå siste Harry Potter-filmen i Haugesund.

Synest ikkje det er så galen pris eg, for å bruke kinoen sitt anlegg betaler eg gjerne, men det som ødelegg er alle andre i salen.

Så eg bruker heller dei 80 kronene på ein DVD og ser den i ro og fred.

Butikken på kinoen kjøper eg minst mogleg i. Tar med ei flaske drikke frå kjøleskapet og kjøper ein liten popcorn.

5237219[/snapback]

En fornuftig person ja. Går faktisk så godt som aldri selv å kjøper godis i kinokiosken. Stikker heller innom en butikk i nærheten og kjøper meg litt drikke og eventuelt et par og 40 vepsebol :innocent: Jeg vet det. jeg dreper tennene mine ;)

Lenke til kommentar
De kinoene var billige! :wow:

Lillestrøm kino koster minst et par millioner!! :yes:

5235177[/snapback]

Tull.

Har betalt 65,- for de filmene jeg har sett i Lillestrøm. Dessuten er det en lekker kino.

5237450[/snapback]

Joda! Fin den! Men jeg siktet egentlig til emnetittelen som spør om "hvor mye _kinoen_ koster".

Ikke kinobiletten! :)

Lenke til kommentar
Var på kino i dag og så Harry Potter. Og de frekke folka i kassen skulle ha 90kr for billetten!! Det er jo ran! Så jeg begynte å lure litt, hva koster billettene rundt i landet egentlig?

Dette var i Tromsø, og er det en pris de kommer til å legge seg på, så vet jeg en som ikke kommer til å på kino ofte nei....

5234610[/snapback]

Reagerte også på den prisen da jeg så Harry Potter. Greit nok at kinoen er fantastisk, men 90kr er litt dyrt. 80kr går greit, men den lille tier'n opp til 90kr er sur og betale. Kostet det ikke 75kr for billetter på kinoen før?

5239139[/snapback]

Kosta vel 75,- før ja. Synes det begynner å bli lovlig dyrt for å gå på kino. Er det rart folk laster ned filmene i stedet?

Lenke til kommentar

Rart folk laster ned filmene fra nettet eller?

De kommer før de kommer på kino, det er MYE billigere, og man kan selv bestemme når man vil se dem og med hvem. Kan diske opp med en tre-retters middag mens man ser filmen uten at noen klandrer deg for det.

Altså, sett ned denne prisen og la filmene og kinoen overleve! Det er jo veldig gøy å gå på kino!

Lenke til kommentar
75kr her i tromsø

vi har også en luksussal men vet ikke hva den koster

5251843[/snapback]

Luksussal? Hva er så spesielt med denne?

5252588[/snapback]

Stavanger/Sandnes har også luksussal, der koster biletten 120kr. og det er bedre seter+gratis te, kaffe og twist sjokolader.

Ellers koster bilettene 70-85 hverdager og 85-100 i helger/premierer.

Utrolig dyrt spør du meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...