Gå til innhold

Hva koster kinoene rundt i landet?


Gromle

Anbefalte innlegg

Var på kino i dag og så Harry Potter. Og de frekke folka i kassen skulle ha 90kr for billetten!! Det er jo ran! Så jeg begynte å lure litt, hva koster billettene rundt i landet egentlig?

 

Dette var i Tromsø, og er det en pris de kommer til å legge seg på, så vet jeg en som ikke kommer til å på kino ofte nei....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i Drammen tror jeg det er 75-80 spenn for vanlig film og 90 spenn for premierer..

 

Føler vi oss ikke litt snytt når ALT av kioskvarer på kino'n er overprisa og vi bombarderes med reklame mer enn 20 minutter etter at filmen egentlig skulle starta? Og vi i tillegg betaler litt i underkant av en hundrelapp per pers..?

Lenke til kommentar
Føler vi oss ikke litt snytt når ALT av kioskvarer på kino'n er overprisa og vi bombarderes med reklame mer enn 20 minutter etter at filmen egentlig skulle starta? Og vi i tillegg betaler litt i underkant av en hundrelapp per pers..?

5236906[/snapback]

 

Jamen, du betaler jo for kinoopplevelsen(!), hvor ellers kan du høre på fjortismas, bli sparket i ryggen og se en films hovedscener krydres smakfullt med laserpekere? :roll:

Lenke til kommentar

Betalte 80 kroner for å sjå siste Harry Potter-filmen i Haugesund.

 

Synest ikkje det er så galen pris eg, for å bruke kinoen sitt anlegg betaler eg gjerne, men det som ødelegg er alle andre i salen.

 

Så eg bruker heller dei 80 kronene på ein DVD og ser den i ro og fred.

Butikken på kinoen kjøper eg minst mogleg i. Tar med ei flaske drikke frå kjøleskapet og kjøper ein liten popcorn.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...