DementedAlbino Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har en ruter jeg gjerne vil konfigurere litt, men lurer på om dette lar seg gjøre via den trådløse forbindelsen, eller om jeg må ha kabel for å gjøre det. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det går fint å programmere routeren trådløst. Jeg har til og med oppdatert firmware den veien Men dette er ikke å anbefale! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Er det noe spesielt som må gjøres da? Jeg får bare kontakt med routeren dersom jeg bruker kabel, ikke trådløst. Noen tips? Er en dlink router. Lenke til kommentar
Tom J Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nå har ikke jeg dlink, men bruker samme prosedyre for å logge inn trådløst som via kabel .. taster inn adressen til routeren i nettleser og er inne .. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Du må antageligvis aktivere det på routern først. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Må jeg aktivere at konfigurasjonen skal kunne gjøres trådløst? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Må jeg aktivere at konfigurasjonen skal kunne gjøres trådløst? 5239708[/snapback] Edit: Dette er forskjellig på routere. Du må gå inn med kabel og sjekke parametre. Se om trådløst er aktivert, om den tillater kontroll via trådløst osv. Endret 2. desember 2005 av la7dfa Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Trådløst er jo aktivert, ellers hadde jeg ikke kommet meg på nett i utgangspunktet. Skal se om jeg finner noen steder der det er om trådløs konfigurering. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 På min ruter ligger det under Administration/Management et valg om "Wireless Access Web" skal være aktiv eller ikke. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Trådløst er jo aktivert, ellers hadde jeg ikke kommet meg på nett i utgangspunktet. Skal se om jeg finner noen steder der det er om trådløs konfigurering. 5244321[/snapback] Jaha, men vi er ikke synske her på forumet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå