Kong Kord Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Må si jeg er imponert over Mamoz' tilbud på Saitektastaturet i dag. Heldigvis brukte jeg produktguiden før jeg kjøpte. Mamoz på julekalendertilbud: 550,- Kompletts ordinære pris: 350,- GG! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Er ikke lett å få noe greit RSS oppsett som forteller hvem, hva, hvor og hvor mye på 45 tegn dessverre :/ Lenke til kommentar
whom Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 1 kroners høytalerne til Multicom. Bestilte dem likegodt sammen med et par kabler jeg trengte. Ordinær pris er 99 kr,- skriker ikke av kvalitet akkuratt Noen som vet noe om høytalerne, merke? Tilkoblingen skjer over usb og de skal kunne yte 140w! Yter de ikke så mye, blir det 1 kr jeg aldri vil få igjen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Tilkoblingen skjer over usb og de skal kunne yte 140w! Yter de ikke så mye, blir det 1 kr jeg aldri vil få igjen.5264499[/snapback] Altså like mye varmeproduserende som det laveste nivået på kokeplata på komfyren min. Også skal den drives av USB som kan levere inntil 2,5W per utgang. Dvs. man trenger 56 USB-kabler for å tilføre nok effekt (forutsatt ingen tap). Lenke til kommentar
OMGLOLWIN2K Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Noen som orker å si hva dagens spørsmål på Komplett er? Lenke til kommentar
Hans Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Noen som orker å si hva dagens spørsmål på Komplett er? 5265273[/snapback] Dagens spørsmål på komplett: Hvor bør du kjøpe ditt nye vaffeljern? Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 ser fortsatt at statoil har lang lik 1 (dk) istede for 3 under linker og fine premier... en kopp kaffe link: http://www.statoiljul.com/default.asp?lang=3 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Oppdaterer om en liten stund, er litt opptatt akkurat nå - men skal få det gjort før jeg legger meg Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Nå venter alle i spenning! Go billig: g5 og masse anna hw Lenke til kommentar
8ball Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Forsvaret har også laget en julekalender med mange kuule premier. De som kjeder seg kan jo kikke på den. Millitærets Julekalender Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 PS! Masse spill å vinne i vår julekalender (sjekk sig). Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Spaceworld sitt BF2 Special Forsces tilbud er vel heller dårlig da du må betale 79 kr i porto. Blir til slutt dyrere enn å kjøpe det andre plasser. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Mye bedre for oss Firefox-brukere nå. Håper det ikke er ødelagt for dere andre. Lenke til kommentar
OMGLOLWIN2K Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Noen som har lyst til å fortelle meg hva dagens spørsmål på Komplett er? Endret 8. desember 2005 av OMGLOLWIN2K Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Takk Krifos, hvis du syns det er for lite plass kan du jo fjerne .12 , alle juletilbudene er jo i desember uansett Også sikkert kr også , alle vet at disse butikkene oppererer vanligst med norske kroner og inkludert mva Og til slutt, ble lurt av RSS feeden, trodde Multicom hadde Memory Stick 512 MB på tilbud. (Den typen man kan stappe inn på SE telefoner og PSP) Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Takk Krifos, hvis du syns det er for lite plass kan du jo fjerne .12 , alle juletilbudene er jo i desember uansett Også sikkert kr også , alle vet at disse butikkene oppererer vanligst med norske kroner og inkludert mva Og til slutt, ble lurt av RSS feeden, trodde Multicom hadde Memory Stick 512 MB på tilbud. (Den typen man kan stappe inn på SE telefoner og PSP) 5270423[/snapback] I telefoner er vel ikke memory stick, men memory card? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 I telefoner er vel ikke memory stick, men memory card? 5271110[/snapback] Min SE K750i (og resten av Sony Ericson telefonene som støtter minnekort) bruker Memory stick (Memory Stick Pro Duo for å være litt mer nøyaktig). Den er Sony utviklet så de fleste Sony-dingsene bruker den. Som Sony Playstation Portable, Sony DigitalKamera, Sony Ericson telefoner osv Men samma det, nå er tilbudet over og det var ikke noe farlig. Setter stor pris på det du gjør. Ser ut som PSData sin kalender bugger litt nå, får håpe de fikser det snart. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Heisann, veldig fin og nyttig link Her har du en del andre kalendere også! HER Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Heh.. synes det er morsomt at Logitech MX3100 er på julekalendertilbud til 883 i dag, når vi tar 799 for det som fast pris på ComputerCity. (Ja, jeg jobber der) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 De eneste jeg synes som har utmerket seg med gode julekalendertilbud i år er PS Data. De har flere ganger hatt halv pris på svært populære og kjente produkter. Bestilte meg to Koss Porta Pro til 199,- NOK. per stykk. Jeg får veldig lyst til å uttale meg om de andre bedriftenes julekalender"tilbud", men skal la være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå