Peat Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det er linket til feil vare hos idedata.no ... Dette er den riktige Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Det er linket til feil vare hos idedata.no ... Dette er den riktige Om du leser tråden, så stod det en * ved siden av bl.a. IdeData, som betydde at den ikke var oppdatert med dagens kalender ennå, simpleten fordi de ikke hadde oppdatert sin kalender da jeg oppdaterte listen ca kvart på ett i natt. Resten oppdaterer jeg nå edit: quota feil person Endret 5. desember 2005 av KriFos Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 problem med netshop konkurranse? http://netshop.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=%2fDefault.aspx Får en melding om flash player security, og virker som det er umulig å gå inn på konkurranse siden. både i opera og ie Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 For dere som vil ha innlegget i "mine innlegg" men ikke har noe konstruktivt å komme med i tråden så vil jeg tipse om en ny og flott funksjon som gjør det unødvendig å legge inn innlegg som kun sier "jeg vi ha denne tråden i mine innlegg". Funksjonen heter favoritter og lar deg følge med på tråder uten at du har innlegg i dem og uten epostvarsling. Se bildet under for å finne de relevante knappene. Lenke til kommentar
OMGLOLWIN2K Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det er ikke noen som orker å inkludere spørsmålet til Kompletts konkurranse hver dag også? Får bare opp svaralternativene :-/ Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Siste oppdatering for i kveld, ny oppdatering i morgen formiddag Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jadda! Hiper 580W PSU på komplett i dag! Tror pinadø jeg skal slå til på den EDIT: Yep, der var den på vei Har overhodet ikke bruk for den - hadde sikkert klart meg med en god 300watter, men det er jo en investering for fremtiden. 580 kvalitetswatt burde være mer enn nok i flere år fremover. Noen som vil ha en billig Fortron/Source 350W? Endret 6. desember 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Har kjempelyst på sennheiser pc-150 headsettet, men er databutikken.com bra og pålitelig? Erfaringar? Link til Sennheiser på komplett.no Er det på komplett og databutikken.com AKKURAT det samme? Sto ikkje masse om det på databutikken. Endret 6. desember 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det virker som også pcworld.no har en julekalender: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...92ABD26221A6F3A Her er det både tilbud/julegavetips og konkurranse. Håper ingen har linket til denne før, så ikke pcworld på lista på første siden... Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har kjempelyst på sennheiser pc-150 headsettet, men er databutikken.com bra og pålitelig? Erfaringar? Link til Sennheiser på komplett.no Er det på komplett og databutikken.com AKKURAT det samme? Sto ikkje masse om det på databutikken. 5259884[/snapback] Då var det i boks, prisen på det var 461,- til opplysning og ikkje det som var skreve. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Har kjempelyst på sennheiser pc-150 headsettet, men er databutikken.com bra og pålitelig? Erfaringar? Link til Sennheiser på komplett.no Er det på komplett og databutikken.com AKKURAT det samme? Sto ikkje masse om det på databutikken. 5259884[/snapback] Då var det i boks, prisen på det var 461,- til opplysning og ikkje det som var skreve. 5261013[/snapback] Flere av webshoppene er fæle med å oppdatere tilbudene, og glemme å oppdatere prisene på lenge. Databutikken er egentlig verst, de oppdaterer tilbudsplakaten på førstesiden, med link, uten pris. Komplett har ofte rett tilbudsplakat, men feil pris når man klikker inn på tilbudet. Dette gjør i det minste at jeg vet at det er tilbudsplakaten som er tilbudet, mens hos Databutikken har jeg ikke peiling hva tilbudspris er før først langt på dag. Endret 6. desember 2005 av KriFos Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hiver inn ein stor takk til Krifos for denne tråden og det arbeidet han legger ned i dette. Hail you Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har dette som startside eg no. Bra jobba KriFos Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Bra Kalender... err.. har vist ikke giddet å trykka på netshop sin nå.. må ha oversett den.. Jaja.. forvel holde fram til den 24! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hm, skal da stå innhold og pris og... :/ <item> <title>Datakjeden.no - 3. Desember</title> <description>Asono Mica 1GB Sort, MP3, WMA, ASF, Radio:<br> <br> kr 1195,-</description> <link>http://www.datakjeden.no/indexinfo.asp?varenr=310172&tilbudspris=true</link> <pubDate>Sat, 3 Dec 2005 00:36:35 +0100</pubDate> </item> 5246366[/snapback] Firefox sin RSS-leser viser bare tittelen. Der kan man klikke for å komme til linkens adresse. Det medfører at Firefox-brukere må klikke på hvert enkelt butikknavn for å sjekke dagens tilbud. Da er det lite nytte i dette ellers gode tiltaket. Er det mulig å sette det viktigste i tittelen og heller ta flere detaljer i <description>? F.eks. som dette: <title>Asono Mica 1GB, 1195 kr, Datakjeden</title> Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Kan godt kjøre det i tittelen ja - ikke noe problem Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ønsker tilbakemeldinger i tråden på forumet om dere syns det ble bedre eller dårligere eller shit the same Skitsamma, men sikkert moro for firefox-folka. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ja, nå ble det mer moro for oss som bruker Firefox. Men vi ser ikke mer enn de første 45 tegnene. Grunnen til det er at Firefox viser RSS-feeden som et vanlig bokmerke, og dem er ikke tildelt større plass. Det var derfor jeg foreslo <title>Asono Mica 1GB, 1195 kr, Datakjeden</title> Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Multicom har som juletilbud høyttalere til 1 kr. http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...VarerSokRes.asp Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Takk, men ingen vits å poste om tilbud i butikkene så lenge det står at jeg ikke har oppdatert ennå (les: * foran butikken). Multicom oppdaterer ikke før i løpet av natten, så derfor kommer de i morgenoppdateringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå