whom Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det var et godt tilbud på Psdata Koss Portapro til 195,- Vil gjerne kjøpe denne, men vil drøye forsendelsen et stykke inn i mnd. da det er god mulighet at jeg vil la meg friste av noe annet på Psdata. Er det mulig for meg å sette forsendelsesdato? Hvordan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 mine innlegg bare Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Det var et godt tilbud på Psdata Koss Portapro til 195,-Vil gjerne kjøpe denne, men vil drøye forsendelsen et stykke inn i mnd. da det er god mulighet at jeg vil la meg friste av noe annet på Psdata. Er det mulig for meg å sette forsendelsesdato? Hvordan? 5249153[/snapback] tror du kan enten maile dem eller legge ved kommentar i kommentarfeltet når du bestiller... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Bare meg, eller har det vært ganske dårlig med PC-hardware i år? Har såvidt bare sett noen Harddisker... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 DEUZ: Så litt på det der, og det viser seg at hvis man legger til varer i senere tid, så blir prisen på varene i din handlekurv, erstattet med den prisen som er den dagen du legger til noe. Lenke til kommentar
whom Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Noe dårlig av Psdata, det da. Bestilte fra Netshop i fjor; satte leveringsdato og bestilte tilbud på tilbud. Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg håper på at opteron 165 kommer på julesalg.... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Ja, det funker fint hos netshop å utsette levering, erfaringer fra bl.a. supertirsdag og blåmandag Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Sikkert noen som har spørt om dette før, men gidder ikke bla igjennom alle sidene.. Når får vi vite hvem som har vunnet tingene på akam, hardware, amobil og gamer.no? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Sikkert noen som har spørt om dette før, men gidder ikke bla igjennom alle sidene.. Når får vi vite hvem som har vunnet tingene på akam, hardware, amobil og gamer.no? 5251094[/snapback] Har du ikke skjønt det ennå? Det er bare fiktive personer som vinner, så beholder de alle premiene selv... :!: Når disse fiktive navnene blir publisert er jeg ikke sikker på Lenke til kommentar
Richie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har du ikke skjønt det ennå? Det er bare fiktive personer som vinner, så beholder de alle premiene selv... :!: Når disse fiktive navnene blir publisert er jeg ikke sikker på 5251453[/snapback] Hehe, kan godt hende dem har begynt med det nå. Jeg har jo ikke vinni noe på hw-nettverket siden juni :!: Lenke til kommentar
whom Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Håper selv på en billig trådløs router med QOS sammen med Wlan PCI, greit med pakkeprioritering Mistenker nemlig at kjære Komplett og Netshop titter innom sånn smått. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ok gutter og jenter, ros til psdata, fikk svar på min kommentar som jeg la ved bestilling av koss portapro: Kommentar: "Jeg markerer denne med at skal sendes 12. desemeber Er fullt mulig å legge til mere varer, men da må du kun bruke oppkravssending, samt det du ønsker å legge til må bestille som ny ordre med kommentar om å legge til din tidligere ordre. Altså ikke bruk endre ordre på web, der mister du kalenderprisen." Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Får jeg vente til i morgen da. Blir ikke oppdatert nå ser jeg = | Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Oppdaterer mellom kl 00:00 og 01:00 daglig Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) KNALLTILBUD fra Psdata da! Pina klart å sette opp prisen med 200 Endret 4. desember 2005 av c[`]laburk Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Gammel pris: 2895,- vs ny pris 2295,- = nedsatt 600 kr eller 20,7%. Ikke noe dårlig tilbud. Men vil si at komplett's tilbud på XFX GT er veldig bra da, billigste i prisguiden er 3371,- - så å selge dette til 2895,- er flott gjort på en vare som de vet kommer til å selge masse. XFX-korta er generelt dyre kort fra før. %'messig er vel PSData's bedre. Endret 4. desember 2005 av KriFos Lenke til kommentar
unwill Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 KNALLTILBUD fra Psdata da!Pina klart å sette opp prisen med 200 5253218[/snapback] Med den skrifttypen er det lett å tro at 8-tallet er et 0-tall Men det står 2895 under der , ikke 2095 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 *sticky fremt til jul!* Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 www.gameserver.no har og diverse tilbud på spillserverne o.l. kanskje verdt å legge til og ? Er jo mange gamere der ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå