avtrekkeren Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Første inntrykk av julaftentilbudene: Skuffende edit: leif Endret 23. desember 2005 av KriFos Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ja, dette var ikke bra Lenke til kommentar
Boye Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 haha, det var ikke samme press på webshoppene i år nei Sparer iallefall noen kroner! Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Veldig skuffende, ingen webshopper med skikkelige supertilbud. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ja dette var triste greier. Får virkelig håpe at hw.no prøver å dra igang den gode gamle julekalenderen igjen neste år. Blir mere konkurranse mellom butikkene da skulle en tro. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nå som jeg har lagt av litt penger til et supert juletilbud, så kommer det ikkje.. Jeg er iallefall skuffa! Kunne i det minste ha vært en superbillig harddisk God Jul! Lenke til kommentar
Etherial-Fusion Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Eg hadde sett fram til eit supertilbod frå anten Psdata, netshop eller komplett. Uff ja dette var skuffande Planlegger å kjøpe ny pc etter jul så det hadde ikkje vært så dumt med eit par billege delar allerede no menmen EDIT: Gløymte å helse alle ei GOD JUL!! Endret 24. desember 2005 av Etherial-Fusion Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 akk, ikke noe ny hardware til meg selv til jul i år altså. skuffende, men men. da var de pengene spart. God jul ja Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 For å repetere: Dette var skuffenes ja. Psdata hadde det vannkjølingstilbudet og nå kommer en bedriten mp3 spiller? Herregud. Håper en av de mindre webshopene knaker til! Hører dere meg? Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 PSData er ihvertfall de eneste som har skjønt det med et billig til produkt som alle har råd til Og det 5.1 systemet til 3395,- hos komplett. Hvorfor i alle verden koster det samme systemet 2995,- hos netshop. Jeg ser det er billigere mange andre steder også, hva slags idioti er dette da? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Komplett hadde jo rundt 25% avslag på no Eizo-skjermer rundt jul ifjor, merker at det blakket lommeboken min kraftig. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Ja huff det her var begredelige greier. Har alltid handla juletilbud. Eizo skjerm fra komplett i fjor og skjermkort året før der fra netshop. Jaja...kunne nå alltids håpe at komplett og netshop eller noen andre av netshappene leser det her. Trassig at hardware har sluttet med den opprinnelige julekalenderen... Uansett så får man nå ønske en Riktig God Jul til alle! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Min oppsumering; traurige kalendere over alt. Tror skjerpet konkuranse innen HW salg har redusert avansen til div. butikker betraktelig, dermed er det lite å "gi" på tilbud. Dette kan man se på "ukens tilbud" og... Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei! Vil komme med en aldri så liten saksopplysning ang. GamersMix.no sin kalender som er oppført på side 1. Vi holder på ut måneden, og slutter altså ikke i dag. Kan forøvrig melde at dagens premie er Xbox 360 Premium, ekstra trådløs kontroller og tre spill i dagens luke! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Nå er jeg ikke helt sikker på akkurat hvor bra tilbudene var, men for meg virker det som at det er Multicom som har tatt julekalender-tilbudene mest "seriøst". Stort sett når jeg har sjekket tilbudene der har det vært betydelig avslag i pris (høyttalere med lydkort kr 1,- anyone? ), og derfor har tilbudene også vært begrenset til en pr person, noe jeg syntes er helt greit. Men tilbudene på Julaften har for meg vært en stor skuffelse, hadde håpet at butikkene hadde spart de beste produktene og de beste tilbudene til i dag... :/ Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hehe, noen andre som syntes netshop hadde den "vanskligste" oppgaven i dag? Måtte jo dra frem kalkulatoren jeg :!: Men så har de andre oppgave vært ganske enkle da. Og komplett har hatt latterlige oppgaver. Ser nesten ikke vitsen med oppgavene når de skal være så enkle... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vil ikke komme liv i denne tråden igjen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå