Gå til innhold

hw-rekke @ The Gathering 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

husk

Vi kan IKKE registrere personer som ikke har sendt oss all informasjonen som vi har skrevet om i første post. Det fosser inn med e-post der vi bare får et navn uten noe mer, og det kommer vi ingen vei med.

Forøvrig vil han som tar seg av gigabit-rekken og hjelpe til med seatingen slik at vi får alt skikkelig på plass ;)

Listen er oppdatert

Da er listen oppdatert, og alle som har sendt mail har fått svar, er noe galt eller savner du svar så send mal. :)

Lenke til kommentar
Note: You have a ticket that isn't being used to to reserve a seat, this means that the ticket allows access, but there will not be a seat reserved for the ticket user

hva betyr dette?

5501997[/snapback]

Du kan bruke biletten til å komme inn i vikingskipet, men du vil ikke ha noen reservert plass. Hvis du ikke reserverer plass blir du bare plassert hvor det er ledig. Du reserverer plass ved å velge en seater og lar han gjøre jobben eller er seater selv og velger deg en plass.

Lenke til kommentar

Nåh.. er jeg i gang med seatinga.. Ser det er noen på lista jeg fikk av ueland som ikke har satt meg som seater, det bør gjøres snarest ;)

Men har kommet til det at vi vil bruke 2 rader.. så det jeg lurer på er om:

Om vi skal sette oss rundt et "bord",

eller om vi skal sitte sånn at vi sitter mellom 2 bord, så vi sitter "nermere hverandre"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...