.com Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 noen som kan svare sikkert på spørsmålene mine? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det er ingen tvang å må ha meldt seg på hw.no rekka først, det er det ikke, men det er en fordel for de stakkars sjelene som skal forvalte plassene og skal bestemme hvor alle sitter og slikt. Så bestem deg helst inn på rekka så rakst som mulig, for det gjør ting mye lettere for de som skal administrere hele greia. Billettkjøpet må gjøres så du er sikret billett når det åpner, når billettsalget starter vet man ikke riktig enda. Som oftest så blir seatingne bestemt etterpå at man har bestilt billetter, men det er som oftest best å vise din interesse på forhånd så er bare å registrere seg Lenke til kommentar
.com Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 da har jeg også sendt mail smile.gif Lenke til kommentar
Mott Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 kor gammel e folk som skal sitte påd enne rekken?? Og kortid kommer partyet til å skje?? Lenke til kommentar
.com Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) er 14 nå, men blir 15 rett før tg btw, når man skal kjøpe biletter, skal man sette seater, ikke sant? hvem skal man da sette som seater? Ueland, må vi skrive Uelands fulle navn? Endret 10. desember 2005 av .com Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg er også 15 år.. Vet at 3 andre jeg drar med også er det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Folkens, spørsmål og andre ting kan dere ta her, dette er en thread for hovedsakelig seatingen for TG. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Da var mailen sendt De andre sender snart de også, eller trenger de ikke, siden jeg sendte? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Er det noen form for restriksjoner på rekken? er det fult enda? har nemlig nettopp satt meg i kø for å få biletter, men er usikker på om jeg skal til TG06, har ikke fått avklart helt med de jeg var med ifjor. Uansett hvis det skulle bli noe av, så har vi veldig gjerne lyst til å sitte på hw rekken på tg06, så derfor lurer jeg på om det er plass? En ting til, hvis det blir noe av, er det slik at alle 3 må sende hver sin mail til den gmail kontoen i første post? er nemlig jeg som kommer til å kjøpe bilettene for oss hvs det blir noe av, så derfor lurer jeg på om vi må sende en hver eller om jeg kan sende for oss alle 3? Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Mailen er sendt for en uke siden, men kan fortsatt ikke se meg i listen. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Se der ja, bare jeg som så litt dårlig over de første mailene som var ankommet. 5238633[/snapback] Og jeg skal til St. Petersburg uka før, men det er ingen hindring. TG \o/ Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 På tide med en update? Uansett, dere kommer til å kjene meg igjen ved å sett etter en uber tøff dude som kommer til å sitte i en hvit taekwonddo bukse, den altfor store HW05 skjorta (XXL), og som rett og slett er kul! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 På tide med en update? Uansett, dere kommer til å kjene meg igjen ved å sett etter en uber tøff dude som kommer til å sitte i en hvit taekwonddo bukse, den altfor store HW05 skjorta (XXL), og som rett og slett er kul! 5285322[/snapback] Kanskje derfor man har +20 rekka.. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hmm, hva er det Ueland driver med, siden første posten ikke er oppdatert enda? Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 På tide med en update? Uansett, dere kommer til å kjene meg igjen ved å sett etter en uber tøff dude som kommer til å sitte i en hvit taekwonddo bukse, den altfor store HW05 skjorta (XXL), og som rett og slett er kul! 5285322[/snapback] Kanskje derfor man har +20 rekka.. 5286326[/snapback] hehe, er nok det Lenke til kommentar
.com Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) snart på tide å oppdatere første post Ueland? Venter i spenning på å se ".com" dukke opp der.... Endret 14. desember 2005 av .com Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Da har jeg maila... Endret 14. desember 2005 av tbend Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 snart på tide å oppdatere første post Ueland? Venter i spenning på å se ".com" dukke opp der.... 5292981[/snapback] Kommer kommer, både jeg og Kenneth har nok av tentamner atm så vi er nok litt småstresset begge. Selv har jeg min siste prøve før jul i morgen så får se etter det. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Da var mailen fra sengblom89 og meg sendt Edit: leif Endret 14. desember 2005 av Supah89 Lenke til kommentar
.com Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) snart på tide å oppdatere første post Ueland? Venter i spenning på å se ".com" dukke opp der.... 5292981[/snapback] Kommer kommer, både jeg og Kenneth har nok av tentamner atm så vi er nok litt småstresset begge. Selv har jeg min siste prøve før jul i morgen så får se etter det. 5293357[/snapback] den er grei tentamner er no dritt... Endret 14. desember 2005 av .com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå