Spirre Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ja jeg vet jeg la han til på msn i natt og da ordna alt seg med en gang Lenke til kommentar
sengblom89 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Takk danielsn! Du har gjort det! takk! endelig sitter vi sammen! (stian scheflo, joakim søgård, stephan engblom) TUSEN TAKK! Gleder meg så sykt til TG nå... Lenke til kommentar
.com Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jaja daniel, du klarte ikke tross alle mine henvendelser å sette msg, 4s matrix og ninja'n riktig, men vi sitter ihverall samlet, så vi får bare si at det ble noen mistfoståelser da Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jaja daniel, du klarte ikke tross alle mine henvendelser å sette msg, 4s matrix og ninja'n riktig, men vi sitter ihverall samlet, så vi får bare si at det ble noen mistfoståelser da 5889476[/snapback] Ja, men er ikke verre enn at dere kan omorganisere dere innenfor plassene på tg Lenke til kommentar
.com Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 nei, men hadde vært greit for det... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kan ikke være så vanskelig å bytte plasser "internt" vell .com ? Selv gjør jeg og mine venner dette. og nå som seatingen er i boks burde det meste være klart! Lenke til kommentar
.com Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) selvsagt er det ikke no problem, men det hadde vært litt greit for oss førstegangs-gåere vettu! men i og med at jeg sa ifra ihvertfall 10 ganger så syntes jeg det var litt sløvt at det ikke var ordnet. Endret 8. april 2006 av .com Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det er sant, første gang for meg også vell å merke. Men så skal det også sies at seateren har veldig mye å gjøre Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 han hadde extremt mye å gjøre, selv om det kanskje kunne blitt gjordt bedre. uansett. det er 0 problem å bytte plasser der oppe. plassene er merket med et a4 ark med navnet ditt på. er bare å flytte arket så er du på rett plass. dersom du klarer det da Lenke til kommentar
.com Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 har blitt flyttet til rad 36, betyr det at jeg kan få gbit? koster det noe? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Slettet litt poster her, sinnet til personer har ikke mye med denne tråden å gjøre Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 har blitt flyttet til rad 36, betyr det at jeg kan få gbit? koster det noe? 5890297[/snapback] det er visst gratis siden dem har fått lånet switch. sikkert mulig med gb Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg mente da det kostet 70kroner for oss som har meldt oss på GB rekken? Har dette blitt endret? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) jeg er seata på row 36 seat 72 og sendt mail idag. og spør igjen: mulig å få gb? 5869197[/snapback] Det skal du få 5869215[/snapback] takk. hvor mye vil det koste ekstra cirka? 5869223[/snapback] Ca ikkenoe siden en kammerat av SoftChIP kunne låne switcher til oss 5869245[/snapback] SJÅ NO HER Endret 9. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Man trenger bare PTN kortet hvis man har et som man har registrert på kontoen sin ikke sant? trenger ikke å printe ut noen biletter? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Man trenger bare PTN kortet hvis man har et som man har registrert på kontoen sin ikke sant? trenger ikke å printe ut noen biletter? 5895572[/snapback] Kan du omformulere spørsmålet litt? Mener at du har registrert et på acounten din fra før? Såfal bruker du bare det Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 ... Den rettskrivinge hater etternavnet mitt: NEDTUR. Men woha! *glede seg* *titte på hvor alle skal sitte* Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Man trenger bare PTN kortet hvis man har et som man har registrert på kontoen sin ikke sant? trenger ikke å printe ut noen biletter? 5895572[/snapback] Kan du omformulere spørsmålet litt? Mener at du har registrert et på acounten din fra før? Såfal bruker du bare det 5895714[/snapback] Det jeg mente at har man et PTN kort, så behøver man ikke å printe ut billettene i tillegg. Bedre formulert? Endret 10. april 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Man trenger bare PTN kortet hvis man har et som man har registrert på kontoen sin ikke sant? trenger ikke å printe ut noen biletter? 5895572[/snapback] Kan du omformulere spørsmålet litt? Mener at du har registrert et på acounten din fra før? Såfal bruker du bare det 5895714[/snapback] Det jeg mente at har man et PTN kort, så behøver man ikke å printe ut billettene i tillegg. Bedre formulert? 5899306[/snapback] visss ikkje eg tar heiltt feilt, trenger du ikkje billetten viss du har ptn kort. men husk å regge ptnkortet! Lenke til kommentar
.com Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 du kan ikke printe ut biletten når du har regget ptn-kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå