tore_v1 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det er jo faktisk en reell mulighet for en skikkelig julegave! Men, fint om dere sørger for et par feite skjermkort underveis.. hehe God jul!! Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 En av fordelene med julekalenderen på hw var at bare et produkt, altså det beste tilbudet, kom med. Dermed måtte nettbutikkene anstrenge seg for å komme med et godt tilbud om de ville ha denne reklamen. De fleste kjøper jo og som regel mer når de først handler, så det var sikkert verdt en del kroner i reklame. Når butikkene nå har egne kalendere, får vi mest sannsynlig ikke presset prisene på samme måte. HW kunne presset litt ved å ha tilbudene på fremsiden, rangert etter hvor godt tilbudet er, men det kommer vel en samletråd tenker jeg :!: . Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg er blant dem som savner den gamle kalenderen . Vi som er litt oppe i årene , villa ,volvo og vooff , med andre ord snart 40 :!: har ingen andre kalendere . Men men , skal vel kunne overleve denne jula også Lenke til kommentar
b.lind Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hmmmm, likte bedre kalenderen i fjor. Da ble det mye nye deler til maskinen, både nødvendige og unødvendige, ettersom tilbudene var ganske bra. Bedre at alle kan få litt hver dag, enn at bare en vinner om dagen får noe. Men men....... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Men i himmelens navn slutt å gråt - det er da alleredet en egen post med alle linkene til webshoppenes julekalender slik at dere får brukt opp grunkene deres, om dere da ikke savner de små søte pakke oppdateringene på forsiden, men det kan umulig være så viktig for dere. Det vi får nå er jo muligheten til å vinne noe gratis! hw.no - Slutt å grin! og god JUL hardware folket - hw.no! Link til webhsoppenes jule luker Endret 1. desember 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Richie Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) EDIT: Du var visst sekundet raskere enn meg simalarion Endret 1. desember 2005 av Richie Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ble skuffet, men får vel respektere HW sin avgjørelse uten å skape "uvennskap"... Ønkser jeg vinne noe så kjøper jeg flax lodd og spiller lotto... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 24 sjangser til å vinne gratis datautstyr bare ved å svare på ett enkelt spørsmål? Hva er galt med det. Blir bare teit å klage på det. Skjerpings! Ikke 24 sjanser heller, men 96 sjanser (hvis du tar med Gamer.no, amobil.no og akam.no sine konkurranser i tillegg) :o) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Eg må sei at i sånn konkuranse som dette her så kjem det folk som øydelegger wikipedia med å legga ut noko som ikkje er sant. Synes det er utroleg dårleg gjort. Den som har gjort det bør gå og skamme seg. Endret 1. desember 2005 av siDDIs Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Jeg har gledet meg til å for første gang ha god råd når julekalenderen kom, og så dette? Enorm skuffelse! :'-( Endret 1. desember 2005 av Aetius Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Digg med konkurranser og greier men må si at eg ble meget skuffet at hw.no ikke kommer med juletilbudene. Dette var det eg gledet meg lenge til om som er blitt en slags tradisjon ved hvert jul. Men life goes on..... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Oki, inntrykket ble 100 ganger bedre da man kunne delta på alle 4 konkurransene, fin greie.. Og til de som trur vi klager på konkurransen, så gjør vi ikke det... Poenget er at ikke alle trur på fru fortuna, noen er tilhengere av hard valuta.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Synest det er greit å ha konkurranse i staden for tilbod eg, alle nettbutikkane har jo tilbod uansett. Lenke til kommentar
Frityr Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Må bare si meg ening i skuffelsen. Kjøpt mye fint her før, men god jul da dere Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Digg med konkurranser og greier men må si at eg ble meget skuffet at hw.no ikke kommer med juletilbudene. Dette var det eg gledet meg lenge til om som er blitt en slags tradisjon ved hvert jul. Men life goes on..... 5237084[/snapback] Som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg synest det er alltid moro med konkurranser. Litt mer spenning i hverdagen. Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 jeg må si meg skuffa, synes den gamle kalenderen var knall..konkuranser er ikke helt min ting.. men men! håper dere kommer med en vanelig kalender te neste år! Lenke til kommentar
Rudolph Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Helt knall at dere bruker konkurranser, vi må da streve litt for å (kanskje) få fetere julegaver under treet. Keep going hardware.no Og god jul til Dere alle ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå