Ed Hunter Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Lurte egentlig bare på når atx standaren ble introdusert jeg? Wikipedia veit du Edit: Oh rota med feil quoting der! Endret 1. desember 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) http://www.databutikken.com/no/ Point of View GeForce 7800GT 256Mb DDR3 TV-out DUAL DVI VIVO SLI-ready RETAIL PCI Express Pris:3021:- Endret 1. desember 2005 av Shuttle Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Må innrømme jeg ble meget skuffet her nå. Har sett samtlige lukene i julekalenderene til nå, og det føles nermest som tradisjon og sjekke hvilket tilbud som skjuler seg bak luken til hw. Komplett hadde konkurranse i fjor, noe jeg ikke likte. Skulle bli min eneste julekalender i år dette, ble visst ikke en eneste på meg nei. Triste greider, tror jeg legger meg. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 kjempe fint med konkurranse. særlig sett i lys av at flere web-shoper allerede har annonsert egne kalendere! Lenke til kommentar
Richie Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Synes det egentlig er bedre med konkurranse her på hw, siden det i fjor var flere ganger samme tilbud på hw som på den aktuelle nettbutikkens julekalender. Så man fikk på en måte en ting mindre i julekalenderne noen dager. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Konkurranse er helt greit, men for de 99.9% som aldri vinner noe, så er en kalender mye bedre... Da vet man ihvertfall at man får noe.. Premiene er sikkert veldig bra, og jeg ville vært fornøyd om jeg vant en av dagene, men som den realisten jeg er så ville et bra tilbud være toppen.. Jeg er litt lat av meg og sjekker ikke netbutikkene og deres juletilbud, da jeg ikke trenger noe egentlig... Men hadde hw.no hatt no så vet man aldri før man hadde sett tilbudet.. Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jippi! Let the games begin! Kult med konkurranser av denne art, håper jeg vinner en av disse gangene.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg synes det er motbydelig at folk blir pissed fordi HW ikke presser frem gode tilbud for brukerene. Jeg synes denne konkuransen var hyggelig, det skaper litt spenning om jula. 5234660[/snapback] Helt enig. Ellers må jeg si at jeg liker konkurranse-løsningen i lys av at netbutikkene har valgt å kjøre sine egne greier. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Hva er galt med konkurranser i stedet for tilbuder fra nettbutikker? Tilbud er vel og bra, men det er fortsatt mulig å finne disse tilbudene hos selve butikkene. Dermed får alle dobbelt opp - koslige konkurranser og hyggelige juletilbud. Endret 1. desember 2005 av @kd Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Huff, jeg likte den gamle hw.no luken hver dag, men og finne bare konkuranser nå er litt kjedelig. Er så vanskelig å vinne på sånne konkuranser uansett. Men får vel være, må bare gå gjennom alle webshop sidene hver dag fra nå av. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Herregud, synes HW gjorde en fin ting for oss brukere med konkuransene. Er da faen ikke vaskelig å gå inn på webshopene å sjekke julekalendrene selv! Latskap! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg vil ha tilbake de gode gamle tilbudene og få et godt tilbud på et icemat siberia sett. Jeg vil ha! Jeg vil ha! Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) En konkurranse? Endret 1. desember 2005 av Undertow Lenke til kommentar
idos Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Julekalenderen fra netshop http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=15423 Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Mye bedre enn den gamle tilbudskalenderen. *Applauderer HW.no* Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg synes dette er like greit. Nå har jo alle butikkene startet med egne julekalendre så en går vel egentlig ikke glipp av noe hvis en ser litt rundt omkring. Lenke til kommentar
Simen" Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hmm.. dette var triste greie, kalenderen har jeg ventet på lenge, og gledet meg stort til.. dumt at dere finner på noe nytt når dere hadde noe som fungerte.. jaja lykke til med konkurransen da :| *hulk* S. Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hvis dere ikke synes det var noe tess i kalenderen iår så ikke si noe og heller ikke delta. ta en liten streik slik at mine vinnerskjanser blir større! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Helt enig! For en gangs skyld er det ikke noe jeg trenger, så da synes jeg det er helt fint med noe som er helt gratis! Slik som også Komplett sin julekalender. Men, jeg har en i bakhånd med sjokolade, om jeg ikke vinner noe... hehe Spar pengene og kikk litt rundt heller, har sett flere nettbutikker som har en kalender av noe slag. Dere får nok tilbud så det holder i julen. Lenke til kommentar
kennethx Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 24 sjangser til å vinne gratis datautstyr bare ved å svare på ett enkelt spørsmål? Hva er galt med det. Blir bare teit å klage på det. Skjerpings! Topp julekalender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå