avtrekkeren Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Weeeeee! Julekalender som er gratis! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Tradisjonen tro presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg under dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
tropic Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 håper jeg vinner en premie i løpet av advent... hadde vært kjekt.. Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hmm.. joa.. men vil savne den gamle kalenderen jeg.. har gjort mange bra kjøp der.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Sorry gutter, men dette var nedtur. Syntes jeg var en riktig så dum idee!! Jeg synes HW.no og det nettverket har hatt en UNIK posisjon som et samlepunkt og kunne ha lagt seg på en agresiv linje mot netshoppene og fått de aller aller beste tilbudene til dere. Spm er om det var HW.no som kom på konkuransen, eller om det var butikkene som ikke så noe grunn til å gi HW.no noe hardware å selge siden de sikkert vil dra kundene til sine butikker. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Regner med noen på forumet kommer med en lur sticky om hvilke juletilbud de forskjellige webshoppene har. Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Den eneste webshoppen jeg har funnet hittils med egen Julekalender, er PS DATA.. Men så har jeg ikke vært innom alle enda da.. Og noen dukker kanskje ikke opp før senere. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Passer greit med mitt budsjett for tida Ser fram til mange fine premier! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Edit: Liten blemme der ja..... Samsung og alle deres kjære navn... Endret 30. november 2005 av TheGizmo Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hva med å fikse den på amobil sin side så den virker? Edit: Virker nå, men ilfg deres egne sider: 3. Hvilken av disse Samsung-telefonene har EDGE? Samsung D500 Samsung D600 Samsung E340E Ehh, alle? 5234600[/snapback] Se litt nøyere etter, du Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 3. Hvilken av disse Samsung-telefonene har EDGE?Samsung D500 Samsung D600 Samsung E340E Ehh, alle? Sikker? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jepp, tok feil gitt... Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 SKUFF! Har ikke fått dette med meg så jeg trodde det kom tilbud fra netbutikkene. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Må si meg enig i at dette var skuffendes greier :S Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg synes det er motbydelig at folk blir pissed fordi HW ikke presser frem gode tilbud for brukerene. Jeg synes denne konkuransen var hyggelig, det skaper litt spenning om jula. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Svæææææææært skuffet. Hadde gledet meg som en unge til kalenderen, har gjort mange gode / morsomme kjøp her de siste årene. Blir ikke det samme med en konkurranse nei, det er det jo nok av resten av året. Nei dette var ikke bra, har forresten gått over flesteparten av web-shopene i guiden, og har hittil kun funnet 4stk. med kalender. Skuffende adventstid i år ja Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Skulle gjerne sett den valige kalenderen. Med dette er vel nesten bedre enn ingenting Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Synes det er kjempeflott jeg Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Netshop er nede pga oppgradering, de har sikkert noe på lur nå . Lurte egentlig bare på når atx standaren ble introdusert jeg? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg synes det er motbydelig at folk blir pissed fordi HW ikke presser frem gode tilbud for brukerene. Jeg synes denne konkuransen var hyggelig, det skaper litt spenning om jula. 5234660[/snapback] Vel, kan ikke akkurat si at jeg har sett så mange som er blitt pissed her ennå da.... Men litt av sjarmen med kalenderen til HW var jo at den inneholdt tilbud fra mange forskjellige nettsjapper, økte spenningen litt det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå