ThOms-N Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Ser det finnes gode svar på mye rart her inne på forumet. Prøvde her en gang og koble til mic-uniten til singstar på pc'en. Da fant pc'en ut at det var en USB lydenhet. Er det mulig å finne drivere til dette noen plass? EDIT: I samme slengen så kunne jeg tenkt meg en liten sak for USB el. som jeg kan bruke som audioutgang til bærbar pc. Lydkvaliteten og nivået er begrensa bra på laptopen. Bruker en del pc som lydkilde på fester og sånn, som vi arangerer. Da er det stress og måtte ta med stasjonær pc. Endret 30. november 2005 av ThOms-N Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hei hei ha du prøvd gooogle får og få lyd ut fra laptopen er det jo bare og skaffe seg en minijack -> phono kabel , jeg regner med du har utgang til høretelefoner . http://forums.whirlpool.net.au/forum-repli...cfm/398928.html her er litt info om og bruke det på mac ivertfall Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Som jeg skrev i forrige post: "Lydkvaliteten og nivået er begrensa bra på laptopen." DVS. At kvaliteten, på signalet, som kommer ut på headphones-uttaket på laptopen min og andre laptoper ikke er tilfredstillende. Derfor er en liten usb sak ønskelig. Men fant noen eksterne lydkort på komplett som vil gjere susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå