DeeXTeeR Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 hallo, eg har kjøpt me ny oppgradering til 7000kr no å satt alt sammen å når eg starta den opp å satte inn xp cd åsso formaterte e den å tok ut cd så kom d ei feilmelding: Nvidia Boot Agent 201.0462 Copyright © 2001-2004 Nvidia Corporation Copyright © 1997-2000 Intel Corporation PXE-E61: Media test failture, check cable PXE-MOF:Exiting NVIDIA Boot Agent Noken her som har fått dei feilmeldingen som har lyst å hjelpe meg litt. Har de faktisk litt travelt for eg skal på LAN den 9-11 desember å det begynner så smått å haste litt. Såg foresten på ett anna forum der stå det att XP cd eg brukte var ikkje bootet sikkeli eller så var den brent feil. Men no har eg prøvd 3 XP cder.Prøvde alle cdeane på en anna pc å der funka dei fint. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Vi begynner med å rapportere tråden for grov feilposting Lenke til kommentar
DeeXTeeR Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 hehehe...fann de ut me en gång e la ut posten i går. la en ut på rett plass da Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Då stenger me denne, då det finnes ein tilsvarande post av trådstarter på rett plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg