2re Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Mine kontakter i Outlook (2003) er nå arkivert som: etternavn, Fornavn. Jeg ønsker å endre dette til: Firma, Etternavn, Fornavn. Jeg vet hvordan jeg gjør dette enkeltvis, men ønsker å gjøre det med alle kontaktene sammtidig. Kan noen hjelpe? 2re Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Du kan endre "Current View" til f.eks "By company" og bruke "Customize Current Veiw" til å legg til/ta vekk felter, endre rekkefølgen osv. Skjønner ikke hva du mener med at du har gjort dette enkeltvis, så vidt jeg ser så trenger man ikke endre selve kontaktinformasjonen for å gjøre dette. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Skjønner ikke hva du mener med at du har gjort dette enkeltvis, så vidt jeg ser så trenger man ikke endre selve kontaktinformasjonen for å gjøre dette. 5237113[/snapback] Hvis du leser så står det ikke at han har gjort det, men at han vet hvordan han gjør det enkeltvis, men ikke har særlig lyst til å gjøre det på den måten. Kanskje en del kontakter?! Lenke til kommentar
2re Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Du kan endre "Current View" til f.eks "By company" og bruke "Customize Current Veiw" til å legg til/ta vekk felter, endre rekkefølgen osv. Skjønner ikke hva du mener med at du har gjort dette enkeltvis, så vidt jeg ser så trenger man ikke endre selve kontaktinformasjonen for å gjøre dette. 5237113[/snapback] Takk for svar sberg43 Dette løste problemet Alle kontakter ble sortet akkurat som jeg ønsket. Stemmer det miXer, En gooood del kontakter. Ble derfor spart for masse tid her 2re Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå