Sevenord Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Noen som har GODE alternativer? Det jeg ser på som minus med photobucket er først og fremst at det er tungvint å legge ut bilder. Da man må plukke ut hvert enkelt bilde hver for seg. Hadde vært SÅ mye enklere å kunne merket alle bildene man ville ha og lastet opp alle på en gang. Jeg har bare lastet ut noen og tyve bilder, og det irriterer meg allerede, så alternativer ønskes Dessuten er det jo ikke såå god plass der heller. Dersom det er enkelt å ordne med album/thumpnails på sin egen hjemmesideplass, kanskje det er framtiden? Guide ønskes til det Håper på konstruktiv respons Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Da er home.no tingen for deg FTP opplegg... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Da er home.no tingen for deg FTP opplegg... 5234496[/snapback] Joda, jeg har en home.no konto. Men blir for uoversiktlig, kunne tenke meg med thumbnails og slikt. Vet det skal være mulig å lage sånnt selv, men hvordan vet jeg ikke... Har nettop fått konto hos online.no da, så blir vel å bruke den framover om jeg får til noe smart Endret 30. november 2005 av el`satanical Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 imageshack.us - vet ikke hvordan det funker, men et alternativ er det Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 imageshack.us - vet ikke hvordan det funker, men et alternativ er det 5235230[/snapback] En kompis har der, er vist samme tungvinte systemet som hos photobucket... Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Bruk "Bulk uploader" på photobucket da vel Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Flickr kan kanskje vere eit alternativ. Du kan laste opp fleire bilete samtidig via opplastaren på nettsida, eller du kan installere programmet Flickr Uploadr, som ogso lar deg laste opp mange bilete samtidig. Det er berre å dra dei inn frå Utforsker. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tråden er feilpostet og flyttes til rett kategori. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Last ned Firefox og last ned et tillegsprogram som heter ImageBot. Lag en Imageshack konto (hvis du vil), og last i vei. Du kan laste opp så mange du vil med det. Deretter kan du lage egne koder og få de for alle merkede bilder. Jeg trykker bare på "Copy template --> Hotlink for forums (1)" og vips: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 31. desember 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå