Martara Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Lurte bare på om det er noen fiffige løsninger på slike problem, hører at jeg scroller når jeg driver og surfer i headsettet. Spesielt godt hører jeg det når jeg kobler lyd og bilde via PC til hjemmekino. Jeg har ASUS A8N-E Socket 939. Så spørsmålet er, kan jeg fikse dette uten å kjøpe et eventuelt nytt lydkort? Hvordan fungerer eksterne lydkort? forskjell? anbefalinger taes imot med stor takk. MVH Martara Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Prøv å sett lydkortet ditt i et annet pci spor, evnt andre typer drivere å sjekk om det fungerer bedre. Lenke til kommentar
Philley Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Du må gå inn på Kontrollpanel - Lyder og lydenheter - Avansert og så må du passe på at der det står "Phone" er helt skrudd ned Lenke til kommentar
Martara Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Tingen er at jeg har integrert lydkort, som er i hovedkortet. Endret 30. november 2005 av Martara Lenke til kommentar
Martara Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Du må gå inn på Kontrollpanel - Lyder og lydenheter - Avansert og så må du passe på at der det står "Phone" er helt skrudd ned 5234391[/snapback] Har prøvd, resultatet var heller skuffende. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Integrerte lydkort støyer, eneste måte å få det vekk på er å invistere i et eget lydkort (fra 200 kr). Sant og si så tror jeg unasett hvilket lydkort du kjøper (uansett pris) så får du tilsvarende eller bedre enn integrert. (SoundStorm er et untak) Endret 2. desember 2005 av torkelma Lenke til kommentar
Martara Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå