DuTTZi Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender - ja, trenger ikke være avansert -MMS: ja -GPRS: Ja -EDGE: nei -JAVA:/nei -Email klient:nei Form: -Klapp/"vanlig" -Vekt: maks 90g, jo lavere jo bedre! -Antenne:integrert -"Støt/sprut/støv-sikker": ett fett Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. - bra nok til å se bilder tatt med mms, ikke særlig bra... -Størrelse på skjerm: stor er bra, men størrelse/vekt på telefon veier mer -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 2000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: ja og nei Abbenoment: noe Tele 2 (ikke Pluss) Diverse: -Merke: I prioritert rekkefølge: Sony Ericsson (IKKE de modellene med joystick), Siemens, Nokia (og Samsung). -Kamera: Ja -Videokamera: nei -Symbian: nei -Infrarød port: Ja -Blåtann (Bluetooth):Ja (ikke så viktig) -Internminne: plass til minst 100 sms og mange kontakter...ikke viktig -Minnekort?: nei -MP3: nei -Radio: ja (ikke vesentlig) -UMTS: nei -Triband: Ja (ikke vesentlig) -Wlan: nei - Mulighet for GPS: nei -Batterilevetid: Viktig -Primærbruksområdet: Sms, ringe, noe mms. Håper på å få litt hjelp av amobil-ekspertene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå