sinnaelgen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) jeg ønsker å flytte et elemet ( ikon på ogavelinjen) fra "tidligere elemeter" til "gjeldene elementer" under tilpasing av startmeny og opgavelinje hvordan få dette til ? Endret 3. desember 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 jeg ønsker å flytte et elemet ( ikon på ogavelinjen) fra "tidligere elemeter" til "gjeldene elementer" under tilpasing av startmeny og opgavelinje hvordan få dette til ? 5233906[/snapback] Er ikke helt sikker på hva du ønsker å oppnå? "tidligere elementer" er bare historikk. Program som laget de ikonene kjører ikke lenger. Kjør et program som bruker ikon fra "tidligere elementer" og det vil automatisk dukke opp under "gjeldende elementer". Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 det er turbo accelatoren til tele2 internet ( instiligene - forholde mellom kvalitet på bilder og hastighet ) som ikke vil legge seg på oppgavelinjen mere . selv om jeg instalerer programmet flere ganger så hjelper det ikke. Nå liger valget i "tidliger elemter" . i opgavebehandlingen kjører prosessen "turboaccel.exe" Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Prøv å hente winxp powertoys fra MS og installer tweakui. Siste linje i tweakui heter 'Repair'. Prøv med 'Repear Icons'. Dette skal rydde opp i icon-cache. Jeg tror du har en eller annen feil der som gjør at ikonet ikke vises. Det er i alle fall ikke mulig å flytte ikoner fra 'tidligere elementer". Mulig det finnes noen verktøy på nettet for dette. Det er også en knapp 'Restore Defaults' på siden du viser til (har engelsk XP. husker ikke hva det heter på norsk). Håper du får det til Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) jeg fant tweak xp3 demo versjonen. får håpe at den vierker opdatering: hvilken meny og valg skal jeg bruke i tweak- finner ingen valg som har med tel2 turbo programmet å gjøre. ? tele2 turbo er instalert korekt . opdatering fant tweak ui skal ikonet komme på opgavelinjen etter en omstart ? opdatering 03/12/05 det er ingen forskjell - ikonet for tilgang til tele2 turbo kommer forsat ikke frem på oppgavelinjen Endret 3. desember 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå