Sudoku Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Som sagt har jeg en ganske irriternede høyfrekvent lyd når jeg maskinen går på batteri. Den er ikke der når den går på kabelstrøm. Lyden blir borte akkurat når jeg scroller!? Lokaliserer lydkilden sånn ca. .......det vakke lett gitt.....midt på maskinen, i nærhenten av rambrikkene? tror jeg ? Noen som kjenner til problemet? Ellers er jeg fornøyd med maskinen - god allrounder. Endret 30. november 2005 av Sudoku Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvilken maskin har du? Lenke til kommentar
Sudoku Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Hvilken maskin har du? 5233919[/snapback] Asus M6Va Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Gå på start->kontrollpanel->system->maskinvare->enhetsbehandling. Scroll ned til "universial serial buss" dobbelt klikk slik at det under dukker opp. På "usb root" høyreklikk ->egenskaper -< så strømstyring. Fjern haken for " Ladatamskinen slå av denne eheten for å spare strøm". Du må gjøre dette på alle de USB root du måtte ha listet. Lenke til kommentar
Sudoku Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Gå på start->kontrollpanel->system->maskinvare->enhetsbehandling. Scroll ned til "universial serial buss" dobbelt klikk slik at det under dukker opp. På "usb root" høyreklikk ->egenskaper -< så strømstyring. Fjern haken for " Ladatamskinen slå av denne eheten for å spare strøm". Du må gjøre dette på alle de USB root du måtte ha listet. 5233990[/snapback] Mmm....det hjalp dessverre ikke. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Da kan det kanskje være rambrikkene, eller en spole på hk som driver å kødder. Lenke til kommentar
Sudoku Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Da kan det kanskje være rambrikkene, eller en spole på hk som driver å kødder. 5234135[/snapback] Kanskje det blir bråstopp en dag Lyden har jeg hatt siden dag 1 (ca. 2 mnd siden), men har valgt å overse/-høre den til nå. Hvis lyden ikke lar seg fjerne - er dette grunnlag for å reklamasjon? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ja, jeg vil anta det. Lenke til kommentar
adis Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Vist det er innstallert ekstra minne, kan du prøva å fjerna brikka som er under dekselet og sjå om ulyden forsvinner. Starter ulyden med ein gang du starter maskina? Du kan prøva slå av trådløsen, bluetoothen, touchpaden ta ut dvd spelaren, prøva å isolera lyden og finna kilde. Prøva å stressa (kjøre CPU- en på max, GPU-en, HD- en, RAM-en osv(enkeltvis )) forskjellige kompoenenter av maskina for å øka/senka pipingen. Vist lyden kjeme fra batteriet kan du prøva å ha minst mulig "load" på batteriet også øka enten gradvis eller plutseleg "loaden" for å finna ut om lyden forandrer tone eller styrke. Merkelig dette der, men håper det ordner seg. Prøv å ring forhandlaren og beskriv lyden, kanskje dei har råd. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå