Gå til innhold

Peter Logan explosive

storken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er skummelt å gi meg slike linker :wee:

Men ta bilder eller film om du kan da! Og prøv å spreng opp noe enkelt så en får se hvordan det funker! Klin det i sprekken på en matboks eller noe slikt :devil:

5233862[/snapback]

ja hvis jeg får tak i alle ingrediensene så kanskje det kommer litt av hvert fra meg :devil:

Lenke til kommentar
Hvis studentene da vennligst vil samle seg for nå å observere naturlig utvalg i praksis...

5234537[/snapback]

den tok jeg ikke helt :dontgetit:

vet noen om hvor jeg får tak i ingrediensene? (står i første post)

5235491[/snapback]

Skulle gjerne ha hjulpet deg... men det ville være unaturlig inngripen i det naturlige utvalgets vante gang.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner dette sprengstoffet og kan med en gang si at det er enklere om dere f.eks. henger dere med en gang enn å lage dette etter den oppskriften som står der. Det blir både billigere og mindre sølete for de etterlatte, og ikke minst unngår en å drepe utenforstående.

5246047[/snapback]

haha så artig du var nå :hrm:

Lenke til kommentar

Må si du jammen er smart når du bare fnyser av advarsler du får fra folk med kunnskaper innenfor emnet. Nesten fristende å prøve å få deg til å lage en solid dose, så blir naturens egne utvalg påskyndet.

Som LarsP ville sagt: "Tynn i toppen - Tyn på kroppen"

Lenke til kommentar

g00gle is your friend

To make Peter Logan's Exploding Paste:

First of all, you need only two ingredients: Iodine crystals and Ammonium Hydroxide.

You can get the iodine at drug stores and pharmacies (you may have to sign for it). Even if you can get pure ammonium hydroxide, you probably don't want it - it's purity affects the strength of the explosive, and you don't want the result to be blowing the wall of your house off.

Very strong household ammonia water will do OK, but it must be clear - if it's cloudy, it won't work.

OK, now we're on to the making.

1. It's a good idea to crush up the iodine crystals - this will make them react faster.

2. Put two tablespoons of the crystals into a glass or pyrex container that will hold at least 500ml..

3. Now add about 100ml of the ammonium hydroxide. You should always add a little more than you need here - if you add too much, it won't affect the outcome, but if you add too little, it will be incomplete.

4. You want to stir the mixture for about ten minutes. If all goes to plan, you should see some bubbles of Hydrogen being given off. When these bubbles stop, the reaction is over.

5. Leave your mixture for about 5 minutes to make sure everything's completely done, and you should see some stuff at the bottom of your container. This is your paste, which can be separated by pouring the whole lot through filter paper. Don't worry about damaging your funnel - the liquid you're getting rid of is just water now.

6. The paste should dry after about an hour, so if you want to keep it, store it with a little water (to keep it damp) in an airtight tin.

7. Remember, if you store it too long, it will decompose!

OK, that's it

Hvis dere skulle finne på å lage dette så takk for alt osv...

Lenke til kommentar

BAre et lite spørsmål. Hva er det egentlig som får dette sprengstoffet til å gå av. Ettersom du skal smøre denne tannapastalignende guggen på objektet du skal sprenge må det jo være en måte til å gå det til å gå av. Så hvordan?

Jeg vil dog foreslå at ingen prøver ut slike ting ettersom sprengstoff er ekstremt farlig sånn generelt sett. Men har man lyst til å miste en hånd eller gjerne en arm må man gjerne gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...