Gå til innhold

Ahn'Quiraj - Screenshots, Taktikker og Synspunkter

Anbefalte innlegg

I dag testet jeg Ahn'Quiraj og vi prøvde første bossen i tjuemanns-instancet.

Det tok ganske lang tid og skaffe gruppe for vi måtte finne noen som var gode nok til og utføre de oppgavene som måtte gjøres

Etter en etter en drøy halvtime starta vi, med random pickup group og alle inne på TeamSpeak.

Vi gikk inn i Ahn'Quiraj og jeg som maintank skulle pulle. de første mobsa gikk greit ned men var litt plagsommt at knockbacken dems knocka den ene healeren ut av instancet.

Etter dette var det masse packs med insekter som måtte pulles inn der vi starta for og unngå adds, det er tre innsekter i hver pack så vi satte en warrior på hver.

Etter ca tjuefem minutter kom vi til første bossen

http://home.no/morenith/Ahn'Quiraj/Ahn...%20Overview.jpg

Denne har to packs med innsekter rundt seg, som må pulles vekk før vi puller bossen. den ene packen var litt for vanskelig og pulle vekk så vi bare tok den mens bossen skulle tankes.

Taktikken for første boss:

Denne bosses har en irriterende sand trap ability som han setter ut med gjevne mellomrom under seg.

Dette gjør at alle som går i den får 75% chance to miss og dette ledet til første wipe. Drt vi gjorde var at Maintank skulle pulle bossen i en sirkel mens han tanka og de andre gjorde dps. Etter en liten stund wipa vi igjen på grunn av hans andre ability, mortal wound. Denne abilitien reducer healing effekt med 10% og stacker mange ganger.

Vi kom opp med og bytte Maintank hver gang vi hadde fått debuffen stacka opp til 30%.

http://home.no/morenith/Ahn'Quiraj/KurinaxxFight.jpg

http://home.no/morenith/Ahn'Quiraj/Wipe.jpg

Vi hadde nok tatt han hadde det ikke vært for server shutdown. Alt i alt så syns jeg dette var noe av det mest morsomme jeg har vært med på hittil men jeg har spillt wow, og jeg gleder meg som en unge til instancet kommer live.

Jeg vil gi dette instancet 7/10 som score. Veldig orginalt og morsomme bossfights.

Noen andre som har prøvde Ahn'Quiraj? I så fall hva er deres mening?

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På de to siste bossene vi har brukt raid party mot fant vi ut at ALL ON BOSS WITH MAKS DPS taktikk fungerte best. Det resulterte jo self i at 70% av raidet døde, men bossen døde også. Men det var jo heller ikke snakk om onyxia heller da:)

Men det er utrolig hvor mye skade som kan leveres om alle fyrer på alt av skade og 30 min cooldown skills dem har.

Lenke til kommentar
PyroCX: sikker på at du som har tatt det screenshotet? Synes jeg har sett det på et annet forum...

5235390[/snapback]

iom at characteren heter Pyrocx så er vel det sansynlig :)

Tok kurinaxx på andre forsøk med en gjeng fra min vanlige server + noen randoms første dagen test-serverne var oppe. Har ikke orka å spille noe mer på test pga de sinssyke køene.... sjekka litt rundt i begge instancene med far sight.. mange spennende bosser :)

Lenke til kommentar
PyroCX: sikker på at du som har tatt det screenshotet? Synes jeg har sett det på et annet forum...

5235390[/snapback]

Ganske enig med Cauldron der gitt.

Hvis mainen din er lvl 47? Hvordan i huleste har du greid å sette opp Spellsa til warlock så bra ? heh sorry men tror dessevere det ikke er ditt bilde. Pga jeg se at dere ikke Rolla på Iteme som droppa? random pick-up groups bruker ikke ML (mastetLoot). Så ser jeg at når dere tok bossen at ingen skrev F.eks " WOW" " omg wtf wt pwnd him " eller noe. Så tror denne guilden som tok denne bossen satt på VT eller teamspeak...

Men Godt poeng du har der. At han heter PyroCX :p la ikke merke til det

Endret av andiss
Lenke til kommentar

Den lvl 47 mainen min er også warlock, det var ikke helt uten grunn jeg valgte den klassen:P Det kan godt hende at noen av de andre satt på vt eller temspeak men jeg satt ikke på samme som de.. Jeg har fler screenshots hjemme som jeg kan laste opp når jeg kommer hjem.

BTW: Jeg har postet screenshotet i en annen tråd her på forumet.

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar

5235390[/snapback]

Hvis mainen din er lvl 47? Hvordan i huleste har du greid å sette opp Spellsa til warlock så bra ? heh sorry men tror dessevere det ikke er ditt bilde. Pga jeg se at dere ikke Rolla på Iteme som droppa? random pick-up groups bruker ikke ML (mastetLoot). Så ser jeg at når dere tok bossen at ingen skrev F.eks " WOW" " omg wtf wt pwnd him " eller noe. Så tror denne guilden som tok denne bossen satt på VT eller teamspeak...

5235577[/snapback]

... fikk mest lyst til å grine når jeg så posten din =/ spill litt mere wow osv får du uttaler deg om slikt.. btw så er bilde ekte og det er samme person på bilde som på forumet her...

Lenke til kommentar

Ok , hehe ikke noe poeng å begynne og gråte. Spill litt mere wow ? hmm spilt siden realse i norge 11 febuar 12.01 PM. -_-

Men nice at du tok første bossen .. Har du noe sted hvor du kan linke den droppen? Er litt morsomt å se hva som droppa.

Lenke til kommentar

5235390[/snapback]

5235577[/snapback]

Som han sa selv så har han er warlock på ekte server. tenke litt før du poster?

Uansett, meningen med denne tråden var at dere kunne poste hva dere syns om Ahn'Quiraj. skal få testa den litt mer i dag og forhåpentligvis ta bossen.

Lenke til kommentar
Hva skal han forestille?En krabbe ? En teletubby?

5237865[/snapback]

Is it a bird? Is it a plane? Iiiiit's quite obviously Kurinnaxx.

Som en ærlig, men ikke spesielt diskrét fyr sa; It looks like a turd on legs.

Er vel sånn disse dømrade insektene ser ut, da. Hadde vel blitt for kjedelig å smelle opp en boss med samme modell som resten av insektene i Silitus, bare oppskalert.

Lenke til kommentar

5235390[/snapback]

Hvis mainen din er lvl 47? Hvordan i huleste har du greid å sette opp Spellsa til warlock så bra ?

5235577[/snapback]

Tja, etter min mening er det ganske mongo å ha howl of terror og fear på 1 og 2, så jeg vil ikke si at de er bra satt opp =/

Lenke til kommentar
Å hva skulle jeg ellers hatt på 1 og 2 da?

5240743[/snapback]

Tja, det er jo helt opp til deg selv, men jeg ville hatt spells som er oftere brukt der.

Selv bruker jeg sjelden, eller aldri, fear i instances, så selv har jeg shadowbolt og shadowburn der - ikke at det nødvendigvis er det "beste", for som sagt er det helt opp til hver enkelt. Synes bare det var litt rart ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...