enemigo Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Har en film (tatt opp fra video) som jeg vil gjøre om til divx. Trenger et program som kan komprimere både lyd og bilde. Har vært på divx.com og prøvd noen av de programmene som ligger der, men de jeg har funnet har kun komprimert bilde. Og flere ganger har lyden bomma etter komprimering. Noen som vet om noen bra pgr? Knut Lenke til kommentar
tKila Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 litt avhengig av hva du sitter med nå (format), men jeg tipper du finner noe her: http://www.vcdhelp.com/convert.htm Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Fila er avi-format. Har vært å kikka på den sida for en stund siden, fant ikke noe da, gadd ikke prøve alt riktignok. Hadde vært greit om noen visste om et pgr. så jeg slipper å installere og avinstallere hele tida... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 15:34, enemigo skrev:Fila er avi-format.Har vært å kikka på den sida for en stund siden, fant ikke noe da, gadd ikke prøve alt riktignok. Hadde vært greit om noen visste om et pgr. så jeg slipper å installere og avinstallere hele tida... Siden filen er i AVI format er det best å bruke Vdub, jeg bruker dette progget hver dag og det er good shit, Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Det programmet funka bra! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå