Breivik. Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Heisann. Var og sladdet litt med bilen på en nærliggende grusbane (fotball) Så kommer det en joggende mann og tar nummeret ditt. La oss si han kontakter politiet. Vil jeg da få noen sanksjoner (straff) mot meg? Jeg ødela ikke banen, da det var vinter og snø. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 tror ikke de bryr seg om at det var verken vinter eller at du ikke ødela noe. De vill si det er ulovelig og slædde, og ulovelig og kjøre på fotballbane du vil da få straff .for di to forbrytelsene . ..poletietaten norges største værena bedrift.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Er litt teit å anklage noen for å være tilbakestående med ørten skrivefeil på 2 (3?) setninger. On-topic: Hvis det er ulovlig så vil jeg tro det er en sjangse for at du kan få straff for det, men det er lite sannsynlig at de vil bruke ressurser på å bevise dette. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Kan jo umulig være ulovelig siden du ikke ødela noe og det var sne.. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 En jeg vet om, mista lappen da han "sladda rundinger" på asfalten.. Forran politiet.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Kryssposting. Denne tråden er i tillegg feilpostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg