Gå til innhold

fjerning av kjøleribben - cpu ble med!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk tak i dette og virker bra... men får ikke tilgang i filene på min bruker (acess denied)- de som er under my documents. jeg er jo ikke logget på som meg (men på pc på jobben..).. noen tips?

Mulig du maa endre eier av filene og det maa du vaere administrator paa maskina for aa gjoere om jeg ikke tar helt feil. Avhenger mye av hvilket OS du hadde paa laptopen og hva du har paa jobb-maskina og. I Windows burde du kunne hoyreklikke paa "my documents" (paa USB disken) og velge properties(egenskaper) saa gaa til security tab'en og legge til brukeren din med og krysse av "Full Control" i undervinduet. Kort oppsummering som mulig blir litt for kort.

-

Per Christian

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
fikk tak i dette og virker bra... men får ikke tilgang i filene på min bruker (acess denied)- de som er under my documents. jeg er jo ikke logget på som meg (men på pc på jobben..).. noen tips?

Mulig du maa endre eier av filene og det maa du vaere administrator paa maskina for aa gjoere om jeg ikke tar helt feil. Avhenger mye av hvilket OS du hadde paa laptopen og hva du har paa jobb-maskina og. I Windows burde du kunne hoyreklikke paa "my documents" (paa USB disken) og velge properties(egenskaper) saa gaa til security tab'en og legge til brukeren din med og krysse av "Full Control" i undervinduet. Kort oppsummering som mulig blir litt for kort.

-

Per Christian

5248990[/snapback]

ja. fikk forandret properties da brukte bruker som var administrator. pc'en virker desverre død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...