Lolliken Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 du kan jo forsøke og se hva som skjer. Siden det er en relavtivt gammel maskin og du anser den som død allerede. Har en liten teori at kjølepastaen ikke er sammenhengene mellom hullene slik at det blir kontakt. Det er verd et forsøk. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) fikk tak i dette og virker bra... men får ikke tilgang i filene på min bruker (acess denied)- de som er under my documents. jeg er jo ikke logget på som meg (men på pc på jobben..).. noen tips? Mulig du maa endre eier av filene og det maa du vaere administrator paa maskina for aa gjoere om jeg ikke tar helt feil. Avhenger mye av hvilket OS du hadde paa laptopen og hva du har paa jobb-maskina og. I Windows burde du kunne hoyreklikke paa "my documents" (paa USB disken) og velge properties(egenskaper) saa gaa til security tab'en og legge til brukeren din med og krysse av "Full Control" i undervinduet. Kort oppsummering som mulig blir litt for kort. - Per Christian Endret 4. desember 2005 av Flippo Lenke til kommentar
premieidioten Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 fikk tak i dette og virker bra... men får ikke tilgang i filene på min bruker (acess denied)- de som er under my documents. jeg er jo ikke logget på som meg (men på pc på jobben..).. noen tips? Mulig du maa endre eier av filene og det maa du vaere administrator paa maskina for aa gjoere om jeg ikke tar helt feil. Avhenger mye av hvilket OS du hadde paa laptopen og hva du har paa jobb-maskina og. I Windows burde du kunne hoyreklikke paa "my documents" (paa USB disken) og velge properties(egenskaper) saa gaa til security tab'en og legge til brukeren din med og krysse av "Full Control" i undervinduet. Kort oppsummering som mulig blir litt for kort. - Per Christian 5248990[/snapback] ja. fikk forandret properties da brukte bruker som var administrator. pc'en virker desverre død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå