MagnusW Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg er helt utdatert på hovedkort fronten nå. Har ikke fulgt med i det hele tatt når det gjelder hvilken socket man skal satse på, PCIe, SLI, osv. Skal etter hvert bygge meg en PC og trenger derfor hjelp til å velge et HK. Busjettet på PC er rundt 5k. Den skal brukes til musikk og litt skole arbeid. Kommer nok til å spille spill også, men det er ikke det viktgste. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Da synest eg disse delene skulle passe godt. Endret 30. november 2005 av Dragavon Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er hele Pcen under 5000 kr inkl skjerm, harddisk, kasse, tastatur? Eller kun det som ble satt opp over. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 hadde tenkt full pakken, men uten skjerm for ca. 5000 kr. Det skal jo ikke være noe kraftkjempe, men jeg er litt tvilende til Opteron. VEt ikke hvorfor, men jeg har liksom ikke hørt noe serlig om den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå