Gå til innhold

Sladde på grusbane, ulovlig?

Breivik.

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Lurer på om man kan miste "retten til å føre akebrett"... :p

5299769[/snapback]

Hehe, da hadde man vel mistet den fort.

Men å spinne uvetig rundt om kring er ikke lov, onkel blir ikke så gla i deg da, men du hører sikkert ikke noe før du gjør noe mer og så kommer alt i opp da.

Gjore noe lignende stunt jeg, var 19 og veldig lur med bakaksel dreven 2liter i. Var litt førbanna og huska bare jeg kjørte ut 2'ndre giret, bare ikke på en fotball bane var i en gate som var ca dobbel så brei som en vanlig en. Fikk jo sikkelig hjulspinn og traff nesten en garasje og meia ned et gjere, halve bilen lå igjen mye plastikk og skitt. :blush: Men blei nå heldigvis ikke annmeld og da våren kom spikkra jeg nytt gjere til 150kr, vart nå 10 000kr ca i skader på bilen. Så etter det så fant man nå ut at å spinne hit og dit ikke er så smart i lengden, artig av og til. :whistle:

Lenke til kommentar

Alt blir logget av purken. Uansett om det bare er en anmeldelse. Neste gang nummeret ditt blir sjekka opp i databasen vil de se anmeldelsen(e) som følger reg.nummeret. Det har ingen praktisk betydning før det blir flere. Likevel så kan de ikke bruke det til annet enn å danne seg et bilde av deg.

Om du har 5-10 anmeldelser for grisekjøring og blir tatt i en eller annen kontroll, så er det vanskeligere å slippe unna med en advarsel ala "du kjørte noen km over grensa, men sørg for at det ikke gjentar seg". Da tar de deg for det fordi de har indikasjoner på at du ikke er en helt A4 sjåfør og trenger en irettesettelse.

Om du blir stoppet i rutinekontroll og de oppdager mange anmeldelser, så kan de begynne å lete etter andre ting å ta deg for. F.eks sjekke tekniske ting som dekkmønsteret, lys, vinduspussere o.l. eller be deg blåse. Med andre ord begynne å lete etter ting å ta deg for fordi du (mest sannsynlig) har vært litt bajas før.

Lenke til kommentar
purken har bedre og ta seg til en og kjefte på slike bilglade tullinger som deg.

5249219[/snapback]

Aldri si aldri.. her om dagen kjefta purken her på ungene som akte med akebrett etc. (de som sladdet, og kjørte raskere enn de andre).

5287352[/snapback]

En unge i gaten her har vært i forliksrådet 7 ganger pga uvettig bruk av akebrett.

5288749[/snapback]

Minner meg om noe noen kamerater av meg drev med, kjørte på en skogsvei med en fyr etter i tau på akebrett, jeg tviler litt på at de gjør det i dag da to av dem er nå Politi...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...