Nils 8500 Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Slik ser trolig min nye PC!! Hovedkort MSI K7T266 Pro2-Ru socket A RAID Prosessor AMD Athlon XP 1800 (1.53GHz) Ram DDR-DIMM PC2100 512MB Lydkort CreativeSB Live! Platinum 5.1 bulk Skjermkort Ati Raedeon 8500 DVD spelar Pioneer DVD 16x/40x IDE, slot-in Cd - brennar Plextor PX-W2410A (24/10/40 IDE CDRW) Diskettstation Samsung SFD-321B, Harddisk Western Digital Caviar 7200 RPM 80 GB Kabinett Chieftec Dragon Medium TowerDX-01SL-D Skjerm ViewSonic PF790 Skriver Epson Stylus Photo 790 høytalere Creative Speaker Inspire 5300 5+1 Retail CPU - vifte Alpha 8045 CPU-kjøler, m/vifte og rheostat ISDN kort Eicon Diva ISDN adapter PCI bulk Tastatur/mus Logitech Cordless Desktop Optical PS2 (Norsk) Kabinett vifter 3stk EKL Papst 80x80x25 har dere noen innvendinger så komm med de så fort som mulig!!! Lenke til kommentar
Ondys Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Det eneste jeg kan se er ISDN kortet, skaff deg heller cabel eller adsl. Mye bedre, tro meg. Har selv bruk ISDN dobbel, men gikk over til adsl, selv med den minste kontoen (128 ut/386 inn) går det rask. Invester nå, kast det gamle. Men det er opp til deg såklart. :smile: Lykke til. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Enig med Ondys.... Få deg cable eller dsl.... Ellers er det en super msakin du har valgt!!!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Lydkortet begynner å bli littegrann avleggs da. Hva med Audigy platinum istedet? Det koster ikke mye mer, og når jeg ser på oppsettet ditt, ser det ikke ut til at du har lite penger :smile: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Nils 8500 var det ikke akkurat den PC-en du skulle gi bort til meg i julegave.. hohohoho Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Folkens, bruk hodet litt da! Fyren velger jo ikke ISDN kort fordi han har lyst! Det er jo sannsynligvis fordi han ikke kan få ADSL der han bor! Da hadde han jo heller satt inn et nettverkskort! Nils: pc'en din ser helt konge ut! Nesten maken til hvordan jeg har tenkt å bestille en selv Lykke til Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 jeg tenker på nesten en helt lik pc. bare lurte på hvor du skal kjøpe den? Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Hei Har bestilt meg ny maskin selv. Valgte først samme hovedkortet som deg (uten raid og usb 2.0). Men etter å ha lest testen på Tom’s Hardware samt anbefaling her, valgte jeg å bytte til Asus A7V266-E/RAID (Socket-A VIA KT266A ATX Audio Raid AGPPr). Du får nå selv velge hvor mye testen skal veie for valg av HK, men du kan nå ta en gløtt før du bestemmer deg. Testen finner du her: http://www.tomshardware.com/mainboard/01q4...1126/index.html Her er maskina jeg har bestilt: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=25&replies=3 KB Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg sier som alltid: go for ASUS-A7V266-E, istedet for MSI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå