Gå til innhold

Lengste samtalen ever...


satland

Anbefalte innlegg

Hvorfor i helvete satan er det så jævla stygt å banne? Er jo like saklig som at jeg skulle sagt:"Å, jeg synes ordet "pen" er et stygt ord. Kan ikke alle bare slutte å bruke ordet "pen?""

 

Det er afen meg tøft med banning, folk må få si hva de vil. Banning ftw.

5233211[/snapback]

Skjønner hva du mener, men det jeg er mest imot (av folk som banner) er folk som bruker banneord fra religioner de er lite interessert i. Det gir så lite mening.

 

Men bann så mye du vil for min skyld. Syns bare det viser at man ikke tør å stå for noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i helvete satan er det så jævla stygt å banne? Er jo like saklig som at jeg skulle sagt:"Å, jeg synes ordet "pen" er et stygt ord. Kan ikke alle bare slutte å bruke ordet "pen?""

 

Det er afen meg tøft med banning, folk må få si hva de vil. Banning ftw.

5233211[/snapback]

Skjønner hva du mener, men det jeg er mest imot (av folk som banner) er folk som bruker banneord fra religioner de er lite interessert i. Det gir så lite mening.

 

Men bann så mye du vil for min skyld. Syns bare det viser at man ikke tør å stå for noe.

5233233[/snapback]

Jeg interesserer meg faktisk veldig mye for kristendommen! Tro det eller ei. Men det er mest på grunn av at jeg synes religion er idiotisk, og at jeg helst ville fått avskaffet hele greia. Når man tenker sånn er det lurt å kunne noe om det.

Lenke til kommentar
Lael! fjOrtiZZteGn. Haehae!

5233226[/snapback]

 

er du en 10åring på scotch teip eller?

Det jeg lurer veldig på er hvofor du ser folk utfra alder. jeg for mindel vet at noen mennesker er fortere utvikla eller rett og slett smartere enn andre som er mye eldre. det som skiller folk i puberteten er noe jeg ikke vet så mye om jeg vet kun at det finnes og derfor vil en 13 åring kunne være mer utvikla enn en 15åring. og en 12 åring kan slå en 30 åring i matte. osv.......

 

innrøm at du syns denne threaden er morro. hvis ikke hadde du stukket....

Lenke til kommentar
ikke at jeg har noe med din legning tomat-ulf men er du homo?

5233224[/snapback]

Han er vant med å sprute olivenolje i rumpa.... Bare en opplysning, så får du bedømme selv.

5233251[/snapback]

Mange av vennene mine gjør det også. :dontgetit:

5233257[/snapback]

Du har ikke andre oljer å anbefale? Sojaolje o.l. Mer fettete oljer ville vært bedre hvis man gjerne ville drite fort som faen.

Lenke til kommentar
Lael! fjOrtiZZteGn. Haehae!

5233226[/snapback]

 

er du en 10åring på scotch teip eller?

Det jeg lurer veldig på er hvofor du ser folk utfra alder. jeg for mindel vet at noen mennesker er fortere utvikla eller rett og slett smartere enn andre som er mye eldre. det som skiller folk i puberteten er noe jeg ikke vet så mye om jeg vet kun at det finnes og derfor vil en 13 åring kunne være mer utvikla enn en 15åring. og en 12 åring kan slå en 30 åring i matte. osv.......

 

innrøm at du syns denne threaden er morro. hvis ikke hadde du stukket....

5233278[/snapback]

Tusen takk! er femdeles ikke fylt fjorten, men er bedre enn pappa og mamma i de språka jeg har på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Jeg interesserer meg faktisk veldig mye for kristendommen! Tro det eller ei. Men det er mest på grunn av at jeg synes religion er idiotisk, og at jeg helst ville fått avskaffet hele greia. Når man tenker sånn er det lurt å kunne noe om det.

5233270[/snapback]

Jeg er helt enig i det. Det å spørre en "ånd" om hjelp tror jeg er lite hjelpsomt som å spørre veggen.

Men poenget er at du fortsatt ikke respekterer fok for sin religion. Gjerne prøv å få de til å se din side, men banning er pure mobbing.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...