Gå til innhold

Lengste samtalen ever...


satland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er faktisk en thread for straffing av småunger som dere som ikke kan oppføre seg som normale mennesker. altså stå for hva de står for. det å skrive at du rapporterer noen til de du rapporterer er kun ren provokasjon. hvis du vil rapportere noe så gjør det som en voksen din fjortis!

5233153[/snapback]

wAnNAbE eLLr?

Lenke til kommentar
Kan noe vennligst besvare mitt spørsmål om hvordan jeg blir kvitt smerten av alle rispene etter plastikken fra agurken??! Jeg dør hvis jeg seriøst må drite med masse risp i rasshølet.

5233165[/snapback]

Det som er lurt er å helle smeltet stearin over. Da får du ikke bersje. eller så dekker det sårene.

5233172[/snapback]

Du er faen meg genial. Har også prøvd å sprøyte olivenolje hardt og lenge langt inn i rumpa. Nå er det glatt og meget lite smartefullt.

Lenke til kommentar
kult å banne på internett...

Jeg banner til vanlig å jeg kan ikke bare bestemme meg at jeg skal slutte med det da for fuck sake!

d burde jo til og med du forstå!!

5233178[/snapback]

Jeg husker at jeg banna masse på barneskolen, men så forsto jeg at det egentlig bare er teit.

 

Det å si til seg selv at det ikke går ann å slutte er verre.

Lenke til kommentar

Å hisse andre opp for det at du sier i fra er mongo! men du er jo seff for ung til å forstå. det å skrive *rapportert* og gi en søt liten smily som viser finger gjør kun det som tydelig vises her. at du deltar i en "krangel" på lik linje med den du skriver det til. også er det barnslig. tenk deg om, formålet med tråden er lengde så du hjelper faktisk:D

 

jeg vil også legge til at det er inget annet formål i å skrive rapportert en nettop å irritere den du skriver det til. dette er fordi at den sossen somn skreiv det tror at han trygt sitter i en moderator sitt fang og får masse ros for sin fine opptreden!

 

takk til deg også NorthGarden

Lenke til kommentar
kult å banne på internett...

Jeg banner til vanlig å jeg kan ikke bare bestemme meg at jeg skal slutte med det da for fuck sake!

d burde jo til og med du forstå!!

5233178[/snapback]

Jeg husker at jeg banna masse på barneskolen, men så forsto jeg at det egentlig bare er teit.

 

Det å si til seg selv at det ikke går ann å slutte er verre.

5233191[/snapback]

Hvorfor i helvete satan er det så jævla stygt å banne? Er jo like saklig som at jeg skulle sagt:"Å, jeg synes ordet "pen" er et stygt ord. Kan ikke alle bare slutte å bruke ordet "pen?""

 

Det er faen meg tøft med banning, folk må få si hva de vil. Banning ftw.

Endret av Koffert
Lenke til kommentar
Å hisse andre opp for det at du sier i fra er mongo! men du er jo seff for ung til å forstå. det å skrive *rapportert* og gi en søt liten smily som viser finger gjør kun det som tydelig vises her. at du deltar i en "krangel" på lik linje med den du skriver det til. også er det barnslig. tenk deg om, formålet med tråden er lengde så du hjelper faktisk:D

5233201[/snapback]

Jeg kan godt hjelpe til med lengden, for tråden vil bli stengt lenge før den når en betydelig lengde.

Lenke til kommentar
du tror ikke det nei....

synd for deg da for det er jeg for faen...

men hvor gammel er du da?

Jeg går på videregående mens du går på hva da?

5233197[/snapback]

Jeg er 19 år jeg, som du ser i profilen min.

 

The ill: :woo: < Denne viser ikke fingeren..

5233217[/snapback]

Nei, der står det :woo:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...